(Varning: Dekadens)
Gick runt i horkvarteren igen, på jakt efter en hona.
Gick in på ett hak - ingen intressant där
Gick in på ett annat - ingen där heller
Gick in på ett tredje - nähäpp, inge kul där
Var precis på väg till att gå in i ett fjärde..
då jag fick syn på en tjej som såg väldigt intressant ut
på långt avstånd. Hmmm.. Jobbar hon? Förmodligen, eftersom hon går omkring
här omkring i en sån minikjol, jag följde henne med blicken -
en sån fin liten kropp, helt perfekt, jag gillade hur hon gick, raskt och bestämt..
men vart var hon på väg?
det fanns 3-4 olika hotell där borta säg snälla att hon går in på nåt av dem
så följer jag efter henne, och förhoppningsvis får jag tag på henne så
att jag kan knulla hennne...hon gick förbi det första...sen det andra...
faan..
sen vid det tredje hotellet vek hon av direkt och försvann uppåt i trappan
ok, jag går dit. jag gick med rask takt. jag ska ha henne. jag ska ha henne!
sen såg jag en snubbe gå uppför i samma trappa...och sen en till..
fan, hoppas dom inte hinner före.
Hon var typiskt en sån tjej som skulle kunna få napp jävligt fort..men vem vet
vad folk har för smak på tjejer egentligen...
iaf, nu var jag framme
jag gick upp för trappen, mötte en snubbe som var på väg ut..
kollade in i det första hotellrummmet (där jag knullat en liknande tjej tidigare
för några månader sen), dörren var stängd. hade hon hittat en kund direkt så snabbt tänkt jag, hoppas inte..
sen gick jag vidare, såg en dörr på glänt där det normalt brukar vara skitfula
tjejer. OCH DÄR STOD H-O-N!
Hej! vi fick bra kontakt direkt. och hon försökte övertala mig.
hon erbjöd till och med hål nr2 till mig och extra lång tid för ett bra pris
, men jag avvägde
jag har inte tid...måste iväg snart, tyvärr (var bara ute efter en snabbis).
jag var sjukt tänd på henne, och hade redan bestämt mig för att knulla henne, men ville bara kolla läget
lite först. Hon smekte sitt lockiga hår , framluggen, snett åt höger med snabba tag, på ett spänt vis
medans hon hade huvudet på sne då vi kom överäns om vad vi skulle göra och sedan stängdes dörren.
Hon sa att jag var hennes första kund, och eftersom jag känner till de flesta tjejerna
där omkring trodde jag henne. fan vilken tur jag hade.
Jag lyfte upp henne,
hon juckade automatiskt med sitt nakna sköte mot mig igen och igen och igen...
om och om igen...hon var kåt...det här skulle bli ett bra ligg..sån tight liten rumpa..
hennes sugteknik var helt okej men jag brydde mig inte så mkt...ville bara knulla henne så jävla hårt.
hennes fitta var exakt så skön som jag tänkt mig, inget
glidmedel...allting hände så jävla spontant och snabbt.
älskade det (älskar när det blir så här precis som i en jävla dröm eller i en film
mana ba; vad faan händer egentligen?? HEHEHEHE
). tror även att det gav henne en kick. eftersom hon verkade väldigt ny inom detta och hon fick sin första kund
typ endast 5 sek efter hon äntrat hotelrummet, haha, för att sedan bli jävligt bra och skönt påsatt! Henne lilla hjärta
måste verkligen gå i extas nu!!!!
Jag vet att det inte kan vara lätt att vara prostituerad alltidmen det här knullet var fan guld och alla hennes reaktioner visade så.
Hon tog kuken precis som jag ville i alla possitioner hårt och djup exakt som jag ville.
Hennes gensvar var bara: aaah aah ssköönt sköönt AAAH SKÖÖÖNT VAAD SKÖÖNT DU KNULLARR, det bara snurrade runt i en tidlös atmosfär!
Till slut kom jag och jag sa det till henne att nu kommer mjölken, jag ska spruta nu, vi måste avsluta.
Bara så att hon skulle veta att nu kommer jag knulla henne ännu extra MKT hårdare/djupare men det kommer att ta slut snart
om hon skulle få lite ont
men hon verkade endast älska det, precis som jag.
efteråt var hon i hög energi.motion läge.
jaag ska jobba imorgon också om du vill träffa mig-
jag heter V*****.
Nu avslutar jag berättelsen som var sann. Så här är dom bästa knullen, jag blev av med henne
och kunde sen snabbt ta mig hemåt för att ta en iskall i lugn och ro och fokusera på annat. lite synd att jag kanske aldrig
kommer att träffa henne igen men ändå så poetiskt att stanna just där, på topp och sen inge mer, inget gnäll ingen svartsjuka,
ingen manipulation inga krossade hjärtan, ingen som stör och förstör ens liv.
Mina adrenalin och eufori-depåer var också skyhöga (kan ev. bli en backlash dag imorgon...men men det var det väl värt)
Kan ett köpsexknull bli bättre än så här?
Gick runt i horkvarteren igen, på jakt efter en hona.
Gick in på ett hak - ingen intressant där
Gick in på ett annat - ingen där heller
Gick in på ett tredje - nähäpp, inge kul där
Var precis på väg till att gå in i ett fjärde..
då jag fick syn på en tjej som såg väldigt intressant ut
på långt avstånd. Hmmm.. Jobbar hon? Förmodligen, eftersom hon går omkring
här omkring i en sån minikjol, jag följde henne med blicken -
en sån fin liten kropp, helt perfekt, jag gillade hur hon gick, raskt och bestämt..
men vart var hon på väg?
det fanns 3-4 olika hotell där borta säg snälla att hon går in på nåt av dem
så följer jag efter henne, och förhoppningsvis får jag tag på henne så
att jag kan knulla hennne...hon gick förbi det första...sen det andra...
faan..
sen vid det tredje hotellet vek hon av direkt och försvann uppåt i trappan
ok, jag går dit. jag gick med rask takt. jag ska ha henne. jag ska ha henne!
sen såg jag en snubbe gå uppför i samma trappa...och sen en till..
fan, hoppas dom inte hinner före.
Hon var typiskt en sån tjej som skulle kunna få napp jävligt fort..men vem vet
vad folk har för smak på tjejer egentligen...
iaf, nu var jag framme
jag gick upp för trappen, mötte en snubbe som var på väg ut..
kollade in i det första hotellrummmet (där jag knullat en liknande tjej tidigare
för några månader sen), dörren var stängd. hade hon hittat en kund direkt så snabbt tänkt jag, hoppas inte..
sen gick jag vidare, såg en dörr på glänt där det normalt brukar vara skitfula
tjejer. OCH DÄR STOD H-O-N!
Hej! vi fick bra kontakt direkt. och hon försökte övertala mig.hon erbjöd till och med hål nr2 till mig och extra lång tid för ett bra pris
, men jag avvägdejag har inte tid...måste iväg snart, tyvärr (var bara ute efter en snabbis).
jag var sjukt tänd på henne, och hade redan bestämt mig för att knulla henne, men ville bara kolla läget
lite först. Hon smekte sitt lockiga hår , framluggen, snett åt höger med snabba tag, på ett spänt vis
medans hon hade huvudet på sne då vi kom överäns om vad vi skulle göra och sedan stängdes dörren.
Hon sa att jag var hennes första kund, och eftersom jag känner till de flesta tjejerna
där omkring trodde jag henne. fan vilken tur jag hade.
Jag lyfte upp henne,
hon juckade automatiskt med sitt nakna sköte mot mig igen och igen och igen...
om och om igen...hon var kåt...det här skulle bli ett bra ligg..sån tight liten rumpa..
hennes sugteknik var helt okej men jag brydde mig inte så mkt...ville bara knulla henne så jävla hårt.
hennes fitta var exakt så skön som jag tänkt mig, inget
glidmedel...allting hände så jävla spontant och snabbt.älskade det (älskar när det blir så här precis som i en jävla dröm eller i en film
mana ba; vad faan händer egentligen?? HEHEHEHE
). tror även att det gav henne en kick. eftersom hon verkade väldigt ny inom detta och hon fick sin första kundtyp endast 5 sek efter hon äntrat hotelrummet, haha, för att sedan bli jävligt bra och skönt påsatt! Henne lilla hjärta
måste verkligen gå i extas nu!!!!
Jag vet att det inte kan vara lätt att vara prostituerad alltidmen det här knullet var fan guld och alla hennes reaktioner visade så.
Hon tog kuken precis som jag ville i alla possitioner hårt och djup exakt som jag ville.
Hennes gensvar var bara: aaah aah ssköönt sköönt AAAH SKÖÖÖNT VAAD SKÖÖNT DU KNULLARR, det bara snurrade runt i en tidlös atmosfär!
Till slut kom jag och jag sa det till henne att nu kommer mjölken, jag ska spruta nu, vi måste avsluta.
Bara så att hon skulle veta att nu kommer jag knulla henne ännu extra MKT hårdare/djupare men det kommer att ta slut snart
om hon skulle få lite ont
men hon verkade endast älska det, precis som jag.
efteråt var hon i hög energi.motion läge.
jaag ska jobba imorgon också om du vill träffa mig-
jag heter V*****.
Nu avslutar jag berättelsen som var sann. Så här är dom bästa knullen, jag blev av med henne
och kunde sen snabbt ta mig hemåt för att ta en iskall i lugn och ro och fokusera på annat. lite synd att jag kanske aldrig
kommer att träffa henne igen men ändå så poetiskt att stanna just där, på topp och sen inge mer, inget gnäll ingen svartsjuka,
ingen manipulation inga krossade hjärtan, ingen som stör och förstör ens liv.
Mina adrenalin och eufori-depåer var också skyhöga (kan ev. bli en backlash dag imorgon...men men det var det väl värt)
Kan ett köpsexknull bli bättre än så här?
(ursäkta ev. stavfel)
Senast redigerad av redlajts 2022-04-03 kl. 03:56.
Senast redigerad av redlajts 2022-04-03 kl. 03:56.