Citat:
Nej, du stör dig på J-E för att du stör dig på hans åsikter och att han tycker att man ska göra rätt för sig för i livet. Han är en av de mest handlingskraftiga personerna i Sverige som gjort mer för såväl miljön som för asylsökande än du någonsin kan drömma om.Stör mig på J-E för att han verkar helt jävla dum i huvudet.
Jag ser positivt på människor som tjänar pengar de jobbat för.
Jag tjänar också pengar. Ganska mycket faktiskt. Men så är jag ju en konsultjävel också...
Gjorde jag det? Tog upp dig som person specifikt? Eller var det bara du som ville få det till att det var så?
Jag vet inte vem du är, var du kommer från, vilka förutsättningar du har eller annat, det rör mig inte i ryggen men jag är faktiskt genuint nyfiken på varför du tror att jag är så intresserad av dig. Du är ingen alls för mig.
Jag ser positivt på människor som tjänar pengar de jobbat för.
Jag tjänar också pengar. Ganska mycket faktiskt. Men så är jag ju en konsultjävel också...
Gjorde jag det? Tog upp dig som person specifikt? Eller var det bara du som ville få det till att det var så?
Jag vet inte vem du är, var du kommer från, vilka förutsättningar du har eller annat, det rör mig inte i ryggen men jag är faktiskt genuint nyfiken på varför du tror att jag är så intresserad av dig. Du är ingen alls för mig.
Anledningen till att du vill framhäva att du har pengar är enbart för att skryta anonymt på Flashback. Saken är den att jag inte tror på dig eftersom jag inte litar på något folk säger om sig själva anonymt. Så vill du bevisa något för mig får du vara så god att skriva via Instagram där jag kan se vem du är. Du vet ju vem jag är där så speciellt svårt lär det ju inte vara.
Jag vet inte varför du ens frågade om mig? Det är ju bara du som vet varför. Men det jag sa var att om du är intresserad av mig som person så vill jag att du skriver via Instagram istället för på Flashback.