2022-04-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Stör mig på J-E för att han verkar helt jävla dum i huvudet.

Jag ser positivt på människor som tjänar pengar de jobbat för.
Jag tjänar också pengar. Ganska mycket faktiskt. Men så är jag ju en konsultjävel också...

Gjorde jag det? Tog upp dig som person specifikt? Eller var det bara du som ville få det till att det var så?
Jag vet inte vem du är, var du kommer från, vilka förutsättningar du har eller annat, det rör mig inte i ryggen men jag är faktiskt genuint nyfiken på varför du tror att jag är så intresserad av dig. Du är ingen alls för mig.
Nej, du stör dig på J-E för att du stör dig på hans åsikter och att han tycker att man ska göra rätt för sig för i livet. Han är en av de mest handlingskraftiga personerna i Sverige som gjort mer för såväl miljön som för asylsökande än du någonsin kan drömma om.

Anledningen till att du vill framhäva att du har pengar är enbart för att skryta anonymt på Flashback. Saken är den att jag inte tror på dig eftersom jag inte litar på något folk säger om sig själva anonymt. Så vill du bevisa något för mig får du vara så god att skriva via Instagram där jag kan se vem du är. Du vet ju vem jag är där så speciellt svårt lär det ju inte vara.

Jag vet inte varför du ens frågade om mig? Det är ju bara du som vet varför. Men det jag sa var att om du är intresserad av mig som person så vill jag att du skriver via Instagram istället för på Flashback.
Citera
2022-04-10, 23:35
Medlem
Fimbulramns avatar
Aktivisten som JE släpade iväg ställer frivilligt upp i tidningen. Total narcissimen när han poserar i sin egenupplevda godhet. Så gruvligt pinsamt. Nu har han räddat våtmarkerna, eller hur? Eller klimatet? Eller svälten? Eller skapat fred på jorden?

Ledsen alla marxister, ni har aldrig åstadkommit något av vikt i världen. Det är altlid andra som skapar riktiga lösningar. Som löser svåra problem. Som ser till att sjuka får träffa läkare och att hungriga får mat. Men obildade och obildbara marxister tillhör aldrig denna grupp. Ni är bara i vägen när ni poserar hur goda ni är. DET ÄR SÅ PINSAMT ATT SE.
Citera
2022-04-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Nej, du stör dig på J-E för att du stör dig på hans åsikter och att han tycker att man ska göra rätt för sig för i livet. Han är en av de mest handlingskraftiga personerna i Sverige som gjort mer för såväl miljön som för asylsökande än du någonsin kan drömma om.

Anledningen till att du vill framhäva att du har pengar är enbart för att skryta anonymt på Flashback. Saken är den att jag inte tror på dig eftersom jag inte litar på något folk säger om sig själva anonymt. Så vill du bevisa något för mig får du vara så god att skriva via Instagram där jag kan se vem du är. Du vet ju vem jag är där så speciellt svårt lär det ju inte vara.

Jag vet inte varför du ens frågade om mig? Det är ju bara du som vet varför. Men det jag sa var att om du är intresserad av mig som person så vill jag att du skriver via Instagram istället för på Flashback.

Det säger ganska mycket om dig som person när du inte läser det jag skriver utan bara utgår från din egen bubbla och fördom om mig. Å andra sidan, vi är väl alla ganska fördomsfulla, oavsett vi vill erkänna det eller inte.
Det står dig helt fritt att inte tro ett ord jag skriver.

Skryta tycker jag inte att jag gör, jag delgav bara information. Jag är varken skyldig eller villig att bevisa något för dig, det kan vi lägga ner direkt. Jag tänker inte visa min deklaration för en utomstående för att bevisa mina tillgångar (de tillhör dessutom bara mig så).

Okej. Bra så.
Då avslutar vi här för du och jag har faktiskt ingenting alls att säga varandra. Det här var ett oerhört slöseri med både din och min tid.

Glad påsk!
Citera
2022-04-14, 07:42
Medlem
Citat:
Det säger ganska mycket om dig som person när du inte läser det jag skriver utan bara utgår från din egen bubbla och fördom om mig. Å andra sidan, vi är väl alla ganska fördomsfulla, oavsett vi vill erkänna det eller inte.
Det står dig helt fritt att inte tro ett ord jag skriver.

Skryta tycker jag inte att jag gör, jag delgav bara information. Jag är varken skyldig eller villig att bevisa något för dig, det kan vi lägga ner direkt. Jag tänker inte visa min deklaration för en utomstående för att bevisa mina tillgångar (de tillhör dessutom bara mig så).

Okej. Bra så.
Då avslutar vi här för du och jag har faktiskt ingenting alls att säga varandra. Det här var ett oerhört slöseri med både din och min tid.

Glad påsk!
Du själv då? Du är missundsam mot J-E och kan inte visa honom uppskattning för det han faktiskt gjort för djurrätten i Sverige. Han är, hur man än mäter det, en av de svenska medborgare vi har att tacka för mest inom djurrätt. Långt mycket mer än dessa idioter som blockerar vägen för vanligt folk!

Det var du som tog upp hur framgångsrik du låtsas vara, så varför sitter du och säger att du inte behöver bevisa något för mig? Uppenbarligen behövde du det för annars hade du aldrig tagit upp det!
Citera
2022-04-14, 20:41
Medlem
Citat:
Du själv då? Du är missundsam mot J-E och kan inte visa honom uppskattning för det han faktiskt gjort för djurrätten i Sverige. Han är, hur man än mäter det, en av de svenska medborgare vi har att tacka för mest inom djurrätt. Långt mycket mer än dessa idioter som blockerar vägen för vanligt folk!

Det var du som tog upp hur framgångsrik du låtsas vara, så varför sitter du och säger att du inte behöver bevisa något för mig? Uppenbarligen behövde du det för annars hade du aldrig tagit upp det!
Men jösses vad barnslig du är!

Det går utmärkt att tycka att en person är en fullblodsidiot trots att hen gjort en grej bra.

Nej. Du läste in något DU ville grina över i det jag skrev, inget annat.
Citera
2022-04-17, 15:02
Medlem
Citat:
Men jösses vad barnslig du är!

Det går utmärkt att tycka att en person är en fullblodsidiot trots att hen gjort en grej bra.

Nej. Du läste in något DU ville grina över i det jag skrev, inget annat.
Och du har fortfarande inte kommit med ett enda argument om vad det är som gör honom till en fullblodsidiot, förutom att han gillar att stå i centrum. Om du på allvar inte gillar att han står i centrum tycker jag att du borde tycka att hela Sveriges kulturelit är idioter, eftersom de också har en kåthet efter att stå i centrum.

Nej, jag står fast vid vad jag tror om dig. Du är avundsjuk på honom. En annan sak jag tror om dig är att du inte kan tänka själv och bara lyssnar på massmedierna. Det innebär i grunden att det enda som faktiskt betyder något för formandet av dina åsikter är vad som för tillfället är populärt inom medierna, och att du därför ogillar J-E. Har jag rätt eller har jag fel?
Citera
2022-04-19, 23:08
Medlem
Citat:
Och du har fortfarande inte kommit med ett enda argument om vad det är som gör honom till en fullblodsidiot, förutom att han gillar att stå i centrum. Om du på allvar inte gillar att han står i centrum tycker jag att du borde tycka att hela Sveriges kulturelit är idioter, eftersom de också har en kåthet efter att stå i centrum.

Nej, jag står fast vid vad jag tror om dig. Du är avundsjuk på honom. En annan sak jag tror om dig är att du inte kan tänka själv och bara lyssnar på massmedierna. Det innebär i grunden att det enda som faktiskt betyder något för formandet av dina åsikter är vad som för tillfället är populärt inom medierna, och att du därför ogillar J-E. Har jag rätt eller har jag fel?

Det har du helt rätt i. Människor som tror sig för mer än andra är inte min typ av människor. Oavsett de tillhör någon typ av "kultur-elit" eller inte. Det finns dumhuvuden i alla led i samhället.
Sen är det ju den här grejen också... Osolidariska skithövven har inte i en demokrati att göra.

https://twitter.com/dekman/status/1330487115390607361/photo/1

Nej. Jag ser inte ett enda skäl till att vara avundsjuk på J-E.
Och jag är inte ett dugg ledsen för att jag måste tala om för dig att du har jättejättefel i dina antaganden om mig.
Men det är helt okej. Du får tro och tycka precis vad du vill om mig.
För vem är jag egentligen för dig?
Ingen alls.
Jag är ingen du bryr dig om, jag är ingen som betyder något för dig, jag är ingen du har som kollega, ingen som ger dig kärlek eller omtanke, jag är ingen alls faktiskt. För dig.

Jag vet dock att du är mycket yngre än jag och jag vet hur jag var i den åldern (ett riktigt jävla dumhuvud i mina ögon, fast i dina ögon är jag det fortfarande och det får vara så)...

Jag är lite nyfiken på varför du försvarar J-E så rabiat? Varför är han så viktig för dig?
Senast redigerad av vinfascist 2022-04-19 kl. 23:39.
Citera
2022-04-20, 06:24
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det skulle du inte. Du skulle koka av ilska och knyta handen i byxfickan i sittandes kvar i bilen.
Ha ha, Jag håller med om att det är vad som vanligtvis är rådande, jag är dock en 50+ man utan anhöriga kvar i livet, dömd för misshandel, avstår socialt umgänge, har inga bekräftelsebehov någonstans ifrån, osv. osv. Jag skulle gladeligen transportera en liten klimathysteriker bort från infrastruktur och i det känna att jag gjort en insats för folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in