Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-30, 18:34
Medlem
Japp det är Freddan vakten från dörren på Riche.
Citera
2022-03-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vem på bilden är offret?

Han längst till höger
Citera
2022-03-30, 18:37
Medlem
Han till höger
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vem på bilden är offret?
Citera
2022-03-30, 18:37
Medlem
Fantastisk insats av FA. HJÄLTE!

Beklagar så mycket till hans familj och vänner. <3

Sådana modiga män som honom växer INTE på träd, men förjä*ligt att han var tvungen att sätta livet till, för en RANDOM BABIAN, som aldrig ens skulle varit här i Sverige i första stället. Djungel- och sandfolk; stanna där era satans lakejer! Här i fina Sverige har ni INGET ATT GÖRA.

Synd bara att en sådan stark, frisk, sund Svensk med mod att ingripa, inte hade en chans mot spensliga Afrika/Mena-avarter med noll muskler men med ett billigt vapen. Må de senare få möta sin Skapare i en rättvis uppgörelse (NEJ, det blir inte med er PEDOFILPROFET).
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-03-30 kl. 18:58.
Citera
2022-03-30, 18:38
Medlem
Fruktansvärt att gå miste om livet på detta sätt. Att folk har mage att kalla detta civilkurage är skrattretande och det är samma personer som INTE hade visat "civilkurage" mot en beväpnad individ. För RL är detta en förlorarsits då en civilperson tog kulan och om ingen hämnd blir till kan jag tänka mig att han förlorar "respekten" bland vanligt folk. Av att döma från hans instagram så verkar han ha en annan aura än andra BMC medlemmar. En mer lugnare sådan men skenet kan bedra. Min gissning är att detta mord blir en del av tillfälliga freden och om det handlar om uteblivna böter har den nog gått upp en del nu.
Citera
2022-03-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Fruktansvärt att gå miste om livet på detta sätt. Att folk har mage att kalla detta civilkurage är skrattretande och det är samma personer som INTE hade visat "civilkurage" mot en beväpnad individ. För RL är detta en förlorarsits då en civilperson tog kulan och om ingen hämnd blir till kan jag tänka mig att han förlorar "respekten" bland vanligt folk. Av att döma från hans instagram så verkar han ha en annan aura än andra BMC medlemmar. En mer lugnare sådan men skenet kan bedra. Min gissning är att detta mord blir en del av tillfälliga freden och om det handlar om uteblivna böter har den nog gått upp en del nu.
Men BO den nu döde är väl inte med i Bmc ?
Citera
2022-03-30, 18:44
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Man skjuten på Delta gym i Centrala Stockholm 2022-03-28

/ Moderator
Citera
2022-03-30, 18:47
Medlem
JackBlacks avatar
De relativt unga människor som utför dessa dåd tenderar att ta diverse substanser i förväg vilket gör att de tar bort alla spärrar. Så det är svårt att agera mot dem utan att riskera sitt eget liv. Man behöver dominera dem på en gång man bestämmer sig för att ingripa.
Citera
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakepliskensthlm
Japp det är Freddan vakten från dörren på Riche.
Har han tidigare varit vaktchef på Berns?
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Såg snäll ut, verkar även som jag förstått backat upp det genom att göra en heroisk uppoffring. 55 år och relativt nära pensionen vilket säkert är efterlängtat när man jobbar i sådan tuff miljö, tragiskt.
Citera
2022-03-30, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Såg snäll ut, verkar även som jag förstått backat upp det genom att göra en heroisk uppoffring. 55 år och relativt nära pensionen vilket säkert är efterlängtat när man jobbar i sådan slityrke, tragiskt.
Verkar som han har flera barn också
Citera
2022-03-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Och du är den enda som känner han eller ha ha? Dom gör affärer ihop med folk från ett annat land, så om du känner han kolla upp det innan du spelar spydig här. Momo från Bredäng har tillsammans med Abz/Trolle tagit minst 1-2 personer. Detta är inte ens hemligt.

Har för övrigt inte sagt att dom kommer blanda sig i Bandidos problem, varför fan skulle dom det? Och vad skulle dom ens ha att sätta emot Räven ha ha? Alla dom här är barn jämfört med honom.

Dom kan nog sätta upp rätt mycket. Det här är ingen film. Än så länge har räven dödat en 55 årig gubbe och en frisör. Rena amatör ligan. Västerort missar inte. Sen snälla nämn 2 person som Trolle har dödat förutom Kardo? Sen säg mig 2 personer som Trolle har dödat med abz och någon Momo? Att någon gör beställnings mord betyder inte allianser. Du läser på flashback och tror du vet något.
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-03-30 kl. 18:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in