2022-04-02, 15:17
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Den här lättkränktheten har blivit en sinnessjukdom.
Jag håller på med klättring. Den kulturen är rent västerländskt. Du ser aldrig en svart människa vid klippan.
Om jag då mot förmodan skulle möta en neger när jag klättrar skall jag då putta ner honom från klippan?

Det måste ju då vara en kulturell appropriering.
Han kanske kränker mig som vit om han dyker upp vid klippan.
Klart att den är västerländsk. Svarta män håller på med att skaffa barn och kvinnor medan du leker upp i bergen? Du har max 2 barn. Kanske inte ens det.

Barn är makt. Och när du och andra vita leker runt med att klättra i berg och simma med sälar så har de svarta skaffat sig makt. Och nu har de makten.
Citera
2022-04-02, 19:12
Medlem
Hussefars avatar
Fan va töntigt.
Citera
2022-06-27, 20:51
Medlem
Fimbulramns avatar
Det finns inte längre någon gräns för hur efterblivet vänstern har blivit. Tom kretiner som Bolund fattar att de är idioter. Då är det pinsamt.
Citera
2022-06-27, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Ett exempel är svart musik som jag gav exempel på tidigare.

Det verkar som du tycker att ”raserna” måste skiljas strikt åt. Vi kanske inte ska bo i samma länder ?
Det är väl aldrig meningen att vi ska komma vidare.
Medicinska framsteg kanske bara ska gynna den ”rasen” som tagit fram tex medicinen eller vaccinet då?
Senast redigerad av Dagdrommaren 2022-06-27 kl. 21:18.
Citera
2022-06-28, 11:36
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Det verkar som du tycker att ”raserna” måste skiljas strikt åt. Vi kanske inte ska bo i samma länder ?
Det är väl aldrig meningen att vi ska komma vidare.
Medicinska framsteg kanske bara ska gynna den ”rasen” som tagit fram tex medicinen eller vaccinet då?

Nej, vita måste dock låta övriga folkgrupper få utvecklas som de själva vill, inte lägga sig i genom kolonisering, slaveri, marionettregimer och nu kulturell appropriering.

Vaccin och medicin är inga kulturuttryck.
Vaccintillverkare vill sälja sin produkt till så många som möjligt.
Det är däremot någonting som Bill Gates försvårar när han pratar om att avfolka Afrika i samma andetag som han försöker sälja vaccinet han har sponsrat.
Citera
2022-06-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nej, vita måste dock låta övriga folkgrupper få utvecklas som de själva vill, inte lägga sig i genom kolonisering, slaveri, marionettregimer och nu kulturell appropriering.

Vaccin och medicin är inga kulturuttryck.
Vaccintillverkare vill sälja sin produkt till så många som möjligt.
Det är däremot någonting som Bill Gates försvårar när han pratar om att avfolka Afrika i samma andetag som han försöker sälja vaccinet han har sponsrat.

Det är väl bra om svarta kan låta vita folkgrupper få utvecklas som de vill också. Alla borde hålla sig kvar i sina egna länder, Europas kultur håller på att försvinna pga ursprungsbefolkningen minskar för varje år som går.
Befolkningsökningen sker främst i Afrika, den är extrem i jämförelse.
https://images.app.goo.gl/FrQAuc5u7YEtWQeQA
Senast redigerad av Dagdrommaren 2022-06-28 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in