2022-03-26, 21:29
Medlem
Jag har en liten fundering kring både tjejer och killar som är ute och festar och får en jobbig person på sig. Detta är mer riktad till dem som jobbar i barer eller evenemanger osv.
Finns det någon särskild ord eller mening man kan använda ifall man vill ha hjälp av personalen ifall någon är antingen jobbig eller ifall man är i någon slags fara?
Vet att det finns i USA där man kan beställa en Angel Shot och då ska man tydligen få hjälp, men finns det något liknande här i Sverige? Vet att man kan alltid gå till en väktare och få hjälp, men det kan finnas dem stunder då dem inte finns i närheten.

MOD får radera/flytta ifall detta inte hör hit!
Tack på förhand!
Citera
2022-03-27, 01:43
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Jag jobbar på nattklubb i Stockholm. Där funkar det att beställa angelshot.
Citera
2022-03-27, 01:51
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Jag jobbar på nattklubb i Stockholm. Där funkar det att beställa angelshot.

Intressant, vad sker då?
Citera
2022-03-27, 08:39
Medlem
Vad är vitsen med ett ord som alla vet vad det innebär? Betydligt enklare att säga att man behöver hjälp. Angel Shot, dra mig baklänges.
Citera
2022-03-27, 12:13
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Intressant, vad sker då?

Vi börjar bli observanta på tjejen och personerna omkring henne. Löser situationen efter vad vi ser/vad som händer.
Det finns en massa extra koder man kan använda sig av också men det är inte så etablerat i Sverige. Ingen skulle fatta nåt förmodligen och man krånglar bara till det.
Citera
2022-03-27, 21:19
Moderator
rotadents avatar
Rubrik förtydligad.

//Mod
Citera
2022-04-03, 10:44
Medlem
Amazon-mannens avatar
Rakt på sak är bättre, "-Vaktis, negern där borta kladdar på mig och vill värva mig till traficking!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in