Citat:
Ursprungligen postat av
Fitness34
Jag upptäckte igår ett onlyfans konto på min sk ”pojkväns” dator. Han hade 37 aktiva prenumerationer, 88 avslutade, 80 väntande på fortsättn eller inte.
Bland det äckligaste jag upplevt. Han sa långt innan att han helt slutat med porr/runkande sen han träffa mig, ”sin själsfrände” och hur skönt det var att slippa porren. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att hans konsumtion va så grov. Hittade även 10 sparade onlyfans videos på ngn ”alexa” som strippade och kallade honom för daddy. Detta hade han roat sig med på lincjen hemma, i måndags. Har ej haft sex på hela veckan, och hans dator är ALDRIG på när jag är där, men varje dag tis-fre, har den blinkat på standby när jag kommit på kvällen. Han har varit helt ointresserad av mig sexuellt hela veckan. Han nämnde tidigt att han innan mig runkat 3-4 ggr/dag. Vilket han således började med efter förra helgen igen då vi innan haft sex 1-4 ggr/dag i flera v. När jag konfronterade honom förstod han inte vad han hade gjort för fel eller hur jag kunde bli så sårad och upprörd. Han har inte bett om ursäkt, utan har ghostat mig totalt sen igår.
Vill inte veta hur mycket pengar han har lagt ner på det där. Och han har garanterat flytt in i den där falska bekräftelsevärlden igen istället för att försöka få vår relation att fungera. Undrar stilla hur många ggr han runkat sen igår?
Lämna honom. Han är uppenbart beroende och hans reaktion visar att han inte är intresserad av att ta tag i det.
Jag skiter eg i om min kille kollar porr eller inte (kollar själv på porr), men han ska alltid vara sugen på
mig, dvs inte avböja sex för att han runkat flera ggr och inte längre har behov av att ligga. Skulle dock aldrig vara okej med att han kollade enbart vissa tjejer eller hade ”direktkontakt” med någon viss tjej.