• 7
  • 8
2022-03-28, 19:24
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Jo tack, att han är Hammarbyaren blev många varse 2013 när Bajen lirade sista matchen på gamla Söderstadion och Leif av någon anledning blivit inbjuden att hålla ”avskedstal” inför en fullsatt arena.

Talet bestod av ett osammanhängande svammel som aldrig ville ta slut. Efter att han, vad det verkade hyfsat salongsberusad, pratat på i typ fem minuter började folk tappa tålamodet. Till slut började de visslas och ropas att han skulle bli klar. Varpå han ropade något i stil med ”håll käften nu så jag kan läsa klart det här”.

Kan vara så att minnet sviker mig, men jag vill minnas att det var ungefär så det gick till….

Om det stämmer och att det var precis som du minns det så var det ju jäkligt kul ju.
Här växte har rejält som underhållare i mina ögon ”Håll käften så jag kan läsa klart det här”
Citera
2022-08-01, 15:57
Medlem
Helsköna skådisen Leif kämpar fortfarande med svåra känslor efter skilsmässan från exfrun Sophia Artin.
https://www.expressen.se/noje/leif-a...e-fortfarande/
Citera
2024-03-11, 16:51
Medlem
Spelat mot honom, väldigt liten roll men det var väl en heldag iaf. Väldigt trevlig mot alla vill jag minnas och även vi okända. gav massor av tips om skådespelaryrket osv, han pratade väldigt fort minns jag och luktade väldigt mkt svett. 😬 Men jättetrevlig och verkade sådär ödmjuk och chill.
Citera
2024-12-06, 04:00
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Spelat mot honom, väldigt liten roll men det var väl en heldag iaf. Väldigt trevlig mot alla vill jag minnas och även vi okända. gav massor av tips om skådespelaryrket osv, han pratade väldigt fort minns jag och luktade väldigt mkt svett. 😬 Men jättetrevlig och verkade sådär ödmjuk och chill.

Att hon pratar fort och har missbruksgener är väll föga förvånande, Det lyser ju adhd om honom.
Hoppas han har det bra . Inte hört något på länge ? Någon som vet ?
Citera
2025-05-31, 20:13
Medlem
ChiCoLas avatar
De bor fortsatt tillsammans fast de skiljt sig ?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in