2022-04-03, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Mannen lägg ner nu. Det gällde bara pengar.

Eller du är en sån som tror Tevez och grabbarna spelade i Kina för att uppleva kulturen?
Hade de varit pengarna hade han valt real,barca,Chelsea eller annan klubb än FCK..

De svider hårt han valde FCK pga historien vi har mellan oss,men grabben är nåt utöver det extreme vad gäller en talang,
Citera
2022-04-03, 12:43
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hade de varit pengarna hade han valt real,barca,Chelsea eller annan klubb än FCK..

De svider hårt han valde FCK pga historien vi har mellan oss,men grabben är nåt utöver det extreme vad gäller en talang,

Svårt att välja något som inte vill ha honom haha! Lägg ner nu göra dig till åtlöje. Det Var han MFF ungdomstränaren som gick till FCK som tog med honom Förfan. Ska du sitta och runka till parasiten får du väl sitta på fakta med.
Citera
2022-04-03, 12:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Yes Samma med Roony,hela Europas elit ute efter honom,han har blivit motm i några av sina få matcher han spelat än så länge i FCK.
Dessa 2 hade liknande starter i karriären
Alltså, Ödegaard var utan tvekan den mest eftertraktade talangen (för sin åldersgrupp) i världen för ca 6-7 år sen. Förutom Real Madrid, så försökte klubbar som Liverpool, Chelsea, Barcelona, Juventus, Bayern, Monaco, Ajax, PSV och Arsenal att värva Ödegaard i 2015/16. Men i slutändan, så valde han Madrid.

Jag har som sagt inte koll på Roony, men att han skulle ha gjort ett lika stort avtryck i Superligan som det Ödegaard gjorde i norska ligan som 15/16 åring har jag ändå svårt för att tro.
Citera
2022-04-04, 12:42
Medlem
Uselt betyg i senaste matchen.

Nåväl, vi kan alla ha en dålig dag på jobbet.
Citera
2022-05-18, 03:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Alltså, Ödegaard var utan tvekan den mest eftertraktade talangen (för sin åldersgrupp) i världen för ca 6-7 år sen. Förutom Real Madrid, så försökte klubbar som Liverpool, Chelsea, Barcelona, Juventus, Bayern, Monaco, Ajax, PSV och Arsenal att värva Ödegaard i 2015/16. Men i slutändan, så valde han Madrid.

Jag har som sagt inte koll på Roony, men att han skulle ha gjort ett lika stort avtryck i Superligan som det Ödegaard gjorde i norska ligan som 15/16 åring har jag ändå svårt för att tro.

Roony kommer utan tvekan bli större än Ödegaard.

Ödegaard är lite av Norges Guidetti skillnaden är att Guidetti tokdominerade 1 år i Feyenoord. Ödegaard däremot har inte lyckats nåt vidare i varken reals b-lag eller i Woolwich.
Citera
2022-05-18, 10:15
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Ödegaard är lite av Norges Guidetti skillnaden är att Guidetti tokdominerade 1 år i Feyenoord. Ödegaard däremot har inte lyckats nåt vidare i varken reals b-lag eller i Woolwich.

Ødegaard är bra mycket bättre än Guidetti. Och nej, Guidetti "tokdominerade" aldrig.
Citera
2022-05-18, 11:02
Medlem
regndroppens avatar
Citat:

Hahaha detta är nästan signatursmaterial.
Citera
2022-05-20, 23:06
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Lol, det är allt jag har att säga till ett såpass korkat inlägg.
Citera
2023-03-28, 17:22
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat från en artikel i gårdagens Expressen

Citat:
Roony Bardghji skrattar till när ämnet kommer på tal.
– Om jag ska vara ärlig.. jag fick frågan vilken drömklubben är, då sa jag att Real Madrid så klart vore en dröm. Att det uppmärksammades i Spanien? Jag har inga problem med det.
Han fortsätter:
– Mitt mål är att bli bäst i världen och nå toppklubbarna, min dröm är att spela i de största klubbarna i topp 5-ligorna.

Citat från en artikel i samma tidning dock från den 31 Juli 2020.

Citat:
Och vem vet, kanske att det blir FC Barcelona även för Roony. Han hymlar inte med att den katalanska giganten är drömklubben och han har också ett mål som borde få fotbollssverige att bli optimistiska.
– Redan som liten har jag haft som mål att bli Sveriges bästa fotbollsspelare. Det hoppas jag fortfarande bli!

Killen verkar inte ha alla hästar hemma nej. Är det nästa Guidetti vi har å göra med. Större käft än fotbollstalang.
Citera
2023-03-28, 19:11
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm

Killen verkar inte ha alla hästar hemma nej. Är det nästa Guidetti vi har å göra med. Större käft än fotbollstalang.

spelar fortfarande i b laget ?
Citera
2023-11-09, 10:17
Medlem
BarryHeros avatar
Roony Bardghji med det avgörande målet i Champions League igår när FC Köpenhamn slog Manchester United med 4-3. Nästa vecka fyller han 18 år. Ännu är han dock inte redo för A-landslagsspel för Sverige.
Citera
2023-11-09, 12:09
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm

Av intervjun med Olof Lundh igår verkar han ändå vara hyfsat sympatisk. Inte störigt babbig som mången nysvensk kan vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in