Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvad25
Det kan vara olämpligt att vara förtroende val men det är fortfarande inte olagligt att ha anställda som är inom mc miljön eller vara vän med någon av dem.
Jag ser det inte som något konstigt att han vände sig Linus som när det var sk bröder till Linus som stodg bakom den påhittade skulden.
Hade polisen gjort sitt jobb hade Linus levt vilket framgår i fupen och pmet av anmälan.
Hmmm.
Jag tycker att det valet är så smart om jag får säga det att skicka anställda att dra in skulder..
Dessutom att de figurerar i mc miljön..
Är väl inte så bra reklam för företag precis..
Tror den i media är utsedd till apa att uttala sig om detta fallet, då den inte är så himla smart...
De jag stött på som är riktiga Bikers håller väldigt låg nivå vilka de är när de arbetar som hantverkare, och är jäkligt duktiga dessutom, och de slöar inte så mycket som Svenssons gör på arbetsplatsen..
Tror att L hade blivit plockad ändå som den sprang och spelade Allan Ballan utan att ta upp saker på möten inom klubben...
Dessutom out i gamla B.S och försöker starta Mongols MC , som Viking sa att då får man ett helvete även Pangans och Outlaws...
Viking sa även att då är det tid att börja springa....
Tror att de reglerna är kvar inom deras sfär i klubbarna..
Så inte konstigt att L blev plockad..
Illojal direkt efter out, istället för att lösa problematiken och eventuellt skapa ett nytt gäng som Änglarna godkänt..
Näää detta är inte okej överhuvudtaget