Citat:
Med risk för att låta dum i huvet skriver jag detta. Jag är en van snusare (Grov portion). Jag tycker på nått sätt att den vanliga portionen är för torr. Reklam för vit portion säger att den ska rinna mindre men tycker inte vanliga rinner. Man får jobba me tungan för att hålla smaken igång haha. Tänkte därför att det är dags att prova lös, vilket jag aldrig gjort förut av nån anledning. Köpte en dosa Röda Lacket och snusat en halv dosa nu. Gissar att den blir typ dubbla storleken av en portion men känner ingen skillnad i nikotin. Känner att den inte rinner liksom. Helt sjukt eftersom alla småpojkar genom tiderna klagat på rinnet. Testat att köra samma princip med tungan och då blir ju smaken framträdande men känns mer som man käkar upp delar av snusen istället för att snusa den. Eller ska man svälja tobaken? En prilla smälter ner så jag automatiskt sväljer halva om man inte jobbat aktivt för att hålla upp den. Förstår att jag låter som en idiot men tackar ändå på förhand för coachning av nån van lössnusare. Grundfrågorna är väl rinner det för er eller slickar ni på den för att ”få igång den”? Rinner det mer om man kör in en klassisk nypa istället för att baka? Rinner finkornigt mer eller mindre? Bör man svälja själva snuset? (Inte hela prillan då utan det som kommer på tungan) Hoppas på att nån kan tycka det är kul att skola en framtida ”riktig” snusare istället för gnäll på hur novis jag är på ämnet

Köp Siberia så lär du märka av det