Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickEkwall
Men, va? Vad har du att förlora på att röka lite marijuana emellanåt? Om det skulle förbättra ditt liv så är det ju bara att köra. Du hamnar ju inte på kåken för lite röka. Du lär aldrig åka dit heller.
Om alternativet är en fortsatt melankolisk väntan på dödsdagen så förstår jag inte varför Sveriges skitnödiga lagar står i vägen för dig?
Det är väl tillgången, jag har inga vänner, inget kontaktnät, sen sitter det i bakhuvudet också när det skedde ett par dödsfall för ett antal år sedan för att langare hade "spätt" ut rökat med spice. Bästa hade varit så som det är i USA, t.ex. Kalifornien där man kan köpa från butik, du vet vad du får och det är lagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
TS, även om jag inte är för droger och all problematik som följer med det, så tror jag ändå du ska lyssna på PatrickEkwall. Just depressioner finns det ju bevis för att olika droger kan hjälpa till med.
Marijuana kanske är det du behöver. Eller cannabisolja och liknande preparat. De senare ger ju inga dofter som kan få folk att misstänka nåt.
Kanada ligger i framkanten med forskningen med Psilocybin som kan lindra och i vissa fall verkar det som, bota depression. Men lär väl dröja innan något sådant kommer till Sverige.