• 1
  • 2
2022-03-17, 03:23
Medlem
DirtyNorths avatar
När jag gick på gymnasiet och sålde hash så brukade jag varje vecka åka till kranen och köpa 2-3hg som jag stoppade i luftintaget.
Körde en hyfsat ny bil som ägare vårdade bättre än genomsnitt, lämnades regelbundet in på motortvätt så var inga smuts i motorutrymmet som avslöjar att man nyligen varit där och petat.

Vart stoppad vid ett tillfälle när jag varit och köpt röka och hämtat upp 4 vänner som skulle åka med tillbaka, alla blev visiterad och bilen söktes igenom rätt snabbt.
2 fick följa med på provtagning och vi andra fick fortsätta hem.

Har dom misstankar att det finns mer röka än för eget bruk eller har med sig hund kommer dom nog hitta det ganska snabbt.
Citera
2022-03-17, 03:25
Medlem
martzinks avatar
Köp en Cadillac ATS, finns ett hemligt fack innanför klimatkontrollen som öppnas med en gömd knapp.
Ovanlig bil i Sverige, få som känner till detta.
https://www.youtube.com/watch?v=Xno2UjMLW4c
Citera
2022-03-17, 03:30
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
I luftburken om det inte är en större mängd.
Citera
2022-03-17, 05:43
Bannlyst
Se ut som folk, bemöt snuthoran med en trevlig ton, avslappnat kroppsspråk och ögonkontakt så kommer ingenting hända, att du tänker i dessa banor kommer avslöja dig när länsman lyser med ficklampan i ditt ansikte och du agerar nervöst, snuthoror har inget 6:e sinna utan går på hur du uppför dig.

Så ”glöm” det du har på dig och uppför dig naturligt så kommer ingenting hända!
Citera
2022-03-17, 06:40
Medlem
Halte Haralds avatar
Om du har ett sånt fack emellan förar och passagerar sätet så brukar det i finnas en liten lucka längst ned där man kan justera handbromsvajern, ner med grejer där och sen på med inredning/prylar.

Annars under panelerna alltså in bakom växelspaken/klimatpanel/stereo hållet sällan dom sliter bort paneler.

Du kan inte gömma grejerna 1 gång av 10 utan de ska gå gå rutin varje gång du sätter dig i bilen med droger.
Citera
2022-03-17, 08:24
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Om du har ett sånt fack emellan förar och passagerar sätet så brukar det i finnas en liten lucka längst ned där man kan justera handbromsvajern, ner med grejer där och sen på med inredning/prylar.

Annars under panelerna alltså in bakom växelspaken/klimatpanel/stereo hållet sällan dom sliter bort paneler.

Du kan inte gömma grejerna 1 gång av 10 utan de ska gå gå rutin varje gång du sätter dig i bilen med droger.
Jag hade bekanta som resonerade som TS, de kunde verkligen inte tänka ibland.
Att vara smart som du skriver gör bara att de inte hittar skiten när den behövs, utan river bilen!

Knark är verkligen bajs!
Citera
2022-03-17, 09:13
Bannlyst
Magnetisk burk utanpå/undertill på bilen. I gamla Volvos var håligheten i ratten, där airbagen sitter nu, perfekt

Men inget slår undertill på bilskrället, där kollar de aldrig. Gäller att hitta ett lämpligt ställe bara.
Citera
2022-03-17, 09:50
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittiorten
Haha, ja det är klockrent om man spyr mitt i allt… eller sväljer en femma tjack mitt i allt 😆
En gång var jag på väg över gränsen till vårat grannland i väst, hade precis innan gränsen stannat för att lägga in en 0.3a tjack i en kådis som jag hade knytit ihop och sedan klippt av till minimal. Var lite större än en ärta och jag hade den under läppen som en snus när jag susade in mot tullen. Självklart vinkade dom in mig, svalde snabbt bollen med en klunk vatten. Några snabba frågor sen fick jag åka vidare. Direkt till jobbet och körde på 8h, när jag sedan kom hem på kvällen satte jag mig å sket ut ärtan, spolade av den och drog i mig smuggelgodset
Citera
2022-03-17, 10:04
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martzink
Köp en Cadillac ATS, finns ett hemligt fack innanför klimatkontrollen som öppnas med en gömd knapp.
Ovanlig bil i Sverige, få som känner till detta.
https://www.youtube.com/watch?v=Xno2UjMLW4c
Hemlig skulle jag inte kalla den,finns en knapp fullt synlig där man kan trycka in så öppnas den.dessutom har många bilar dessa fack
Citera
2022-04-05, 18:08
Avstängd
Använd en "stashcan" eller liknande!

https://smoketower.com/stash-can-pringles-se.html
Senast redigerad av dicf 2022-04-05 kl. 18:11.
Citera
2022-04-06, 15:59
Medlem
Har man en c63 amg som rekomderar jag i stolen, Jag la det alltid inför luckan där knapparna till att ställa hur tight stolen ska va sitter, blev även stannad och dom gick igenom med hundar, dock va det en större mängd 3cmc som låg i stolen då men hunden regerade inte vet inte hur det är med just det substansen och hundar ?

Som alla säger det beror på hur du själv regerar kan du hålla masken och va lugn så kommer du i 9/10 fall klara dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in