2022-03-15, 21:25
Medlem
Zahles avatar
Ryssland hotar alla men jag kom på att om vi alla går med i NATO i smyg kommer vi kunna utmanövrera Putin.

1:Ukraina går med på alla deras krav, erkänner krim som ryskt och donbass som självständiga och förklarar sig självständiga och Ryssland lämnar Ukraina.
2: Moldavien erkänner transnistrien som självständigt.
3:Georgien gör samma sak med nordosettien och abkhazien.
4:Sverige, Finland, Ukraina, Georgien och Moldavien gör alla hemligt förhandlingar och blir godkända av alla andra länder då länderna inte har några gränskonfli8kter.
5:Alla länderna går med och BAM! Ryssland blir satt på plats med NATO som grannar från Murmansk till Kaukasus.

Tror ni detta hade gått? Ryssland kan ju inte invadera igen för då blir det WW3.
Citera
2022-03-15, 22:33
Medlem
AvprogrammeraFleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zahle
Ryssland hotar alla men jag kom på att om vi alla går med i NATO i smyg kommer vi kunna utmanövrera Putin.

1:Ukraina går med på alla deras krav, erkänner krim som ryskt och donbass som självständiga och förklarar sig självständiga och Ryssland lämnar Ukraina.
4:Sverige, Finland, Ukraina, Georgien och Moldavien gör alla hemligt förhandlingar och blir godkända av alla andra länder då länderna inte har några gränskonfli8kter.
5:Alla länderna går med och BAM! Ryssland blir satt på plats med NATO som grannar från Murmansk till Kaukasus.

Tror ni detta hade gått? Ryssland kan ju inte invadera igen för då blir det WW3.

Det finns en del omständigheter som talar för att Ryssland kan tänka sig att använda kärnvapen mot oss. Kina älskar oss inte heller direkt så Ryssland kanske inte är ensamma. Jag bunkrar inte men däremot tänker jag hålla mig borta från Stockholm i nuläget.
Citera
2022-03-15, 22:34
Medlem
AvprogrammeraFleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zahle

...med andra ord tror jag ditt förslag är farligt.
Citera
2022-07-28, 01:26
Medlem
ja jag är säker på att det var din ursprungliga idé och inte någon annans eftersom det här är tanklösa idéer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in