• 5
  • 6
2024-12-14, 23:12
Medlem
Dopys avatar
Har han skaffat någon Youtube kanal?
Citera
2024-12-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezkapka
Uthängd i lokala hallandsposten som fortsatt yrkeskriminell och driver näteverk F i Halmstad. Googla på gängen som styr Halmstad.

Kan du citera som en normal människa?
Artikeln du hänvisar till är bakom betalväg.
Citera
2025-01-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Kan du citera som en normal människa?
Artikeln du hänvisar till är bakom betalväg.

”Nätverk F” är vad polisen kallar ett aktörscentrerat nätverk. Verksamheten har i flera år kretsat kring en person, en nu 37-årig företagare med ett gediget brottsregister.

Till skillnad från andra nätverk är huvudsysslan inte narkotikaaffärer utan polisen misstänker i stället utlåningsverksamhet, vapenhandel, utpressning, beskyddarverksamhet och andra brottsliga upplägg med hjälp av företag.

Våldskapitalet är stort och inarbetat under många år, enligt polisen. Det finns gott om exempel på när företagaren har samarbetat med andra kriminella grupperingar men historiskt har det även funnits konflikter. Kopplingen till andra kriminella nätverk, även i närtid, gör att 37-åringen alltjämt har polisens uppmärksamhet även om företagaren själv inte dömts för allvarligare brottslighet på flera år.
Citera
2025-01-28, 10:07
Medlem
har han börjat hålla i utbildningar? Sjukaste jag sett på länge. Skrattade högt när jag såg det
Citera
2025-03-27, 22:58
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Han utnyttjar sina barn för content , rätt gränslöst .. på instagram lägger han ut hela tiden att han är helt gränslös med att glida på trappräcket , en gång .. sen tvingar han sin sån att göra det 5ggr om igen och skrika med sin vedervärdiga påklistrade röst igen och igen och igen...
samtidigt som han ska göra dom sämsta scenskorna i historien att han lurar sina anställda till mer arbete här på ig den här killen kommer vi se mer fucked saker av sanna mina ord

.. Andreas jag spyr på dig .. tack
Senast redigerad av LandetsMinstaKuk 2025-03-27 kl. 23:01.
Citera
2025-10-01, 19:43
Medlem
Min fru dejtade honom vår /försommar 😊 hon begärde skilsmässa & var dödsförälskad , en 2 barnsmorsa från en småstad som fick uppmärksamhet av en cool kändis var nog häftigare än ett tryggt familjeliv, hon fick lov att dumpa honom när hennes familj fick reda på detta , då dem inte gillar kriminella lika mycket som toxic vänner 😊 som berättade hur bra liv hon skulle få 😅 hon impade nog bra med en dyr familjebil jag köpt & lv väskor jag köpt för skattade intjänade pengar
Citera
2025-10-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke6.3
Min fru dejtade honom vår /försommar 😊 hon begärde skilsmässa & var dödsförälskad , en 2 barnsmorsa från en småstad som fick uppmärksamhet av en cool kändis var nog häftigare än ett tryggt familjeliv, hon fick lov att dumpa honom när hennes familj fick reda på detta , då dem inte gillar kriminella lika mycket som toxic vänner 😊 som berättade hur bra liv hon skulle få 😅 hon impade nog bra med en dyr familjebil jag köpt & lv väskor jag köpt för skattade intjänade pengar

Så mycket text, så mycket frågor..?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in