Meteorologen var sen och fick kuta som fasen för att hinna fram till sändningen. Hon hade det jobbigt i början, men sedan hämtade hon andan och på slutet var det ju lugnt. Samma sak har hänt ett par gånger förut med andra meteorologer, no big deal.
Meteorologen var sen och fick kuta som fasen för att hinna fram till sändningen. Hon hade det jobbigt i början, men sedan hämtade hon andan och på slutet var det ju lugnt. Samma sak har hänt ett par gånger förut med andra meteorologer, no big deal.
Jo min första tanke med, men hon ser ju så otroligt förvirrad ut bara, som en dement placerad på ett nytt boende
Trodde först att det var någon komiker och att de gjorde en rolig sketch. Hon såg helt tokig ut när de bytte bilden till henne. Konstigt att de gång efter annan gör samma misstag.
Jag funderar lite på mickningen, görar du upp en mikrofon för nära truten på en andfådd stackare så kommer andhämtningen att höras.
JAg tänker handhavande fel av personal runt om kring. för sen in, mikrofon felplacerad, ljudtekniker som inte är med på noterna etc.