• 4
  • 5
2022-10-28, 03:14
Medlem
AnOldBeginnings avatar
En jävla fitta som inte har koll på ett jävla skit på jobbet som börjat hjärta varenda inlägg jag gör.
Han ska sköta ena halvan av kedjan, jag ska sköta andra halvan, jag sköter 90% av kedjan trots jag inte har en jävla koll 40% av den men lyckas ändå sköta det bättre. Helt olika avdelningar och typer av jobb.

How fix? HJÄRTAN!

Skickar någon hjärtan till dig på jobb, räkna med att det är en useless jävla fitta! Man som kvinna som hermafrodit.
noixdecoco ditt subhumana mansluder, säg upp dig tack.
Citera
2022-10-28, 03:19
Medlem
Håller med dig. Bara familj och partner ska skicka hjärtan.

Lägger inte så stor vikt på det men jag får ibland av mina kvinnliga kollegor hjärtan osv. Jag vet att dom bara menar det vänskapligt. Men det känns ändå weird.
Citera
2022-12-04, 16:35
Medlem
Det här med hjärtan stör mig med.
Jag skrev ett krya på dig Sms med ett orange färgat hjärta som jag skickade till en snubbe jag träffar för endast sex (som inte kunde träffas i helgen) som svar tre röda hjärtan. Inget tack för omtanken eller liknande. Ogillas. Håller med trådstartaren, använder röda hjärtan för de jag älskar och tre stycken tycker jag verkligen är för att förtydliga kärlek.
Citera
2022-12-05, 11:45
Medlem
Sinraths avatar
Emoji spam överhuvudtaget hade en tid när det nötte på mig. Vartenda rad hade ibland en glad, finurlig, gråtande, arg, hjärte-hållande, blinkande, hive-fiveande emoji gubbe. Nu är man luttrad.

Enda emoji som jag hade använt flitigt, som inte finns, är en som betecknar ironi eller sarkasm. Du kan typ kommunicera det med en käftig smiley men jag vill ha det i SAOL att en symbol ska stå specifikt för ironi och en för sarkasm.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in