2022-04-12, 17:45
Moderator
Nospheratus avatar
Mängder med listsvar raderade. För att tråden ska överleva krävs det någon sorts substans i svaren. Det räcker inte med att svara med en kroppsdel. Listtrådar är inte tillåtna.

//Mod
Citera
2022-04-13, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Jävligt skönt att spruta i munnen, speciellt om hon har ett sött och fint ansikte då blir det visuellt väldigt upphetsande
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
. Brukar även ta tag i håret på henne och trycka ner kuken i halsen på henne ibland precis när jag kommer, väldigt intensiv känsla när hon hulkandes tar satsen rätt ner i matstrupen.
Tycker det är mer upphetsande med ett starkt sminkad ansikte, härlig kladdmix av mascara svett och säd. Men så har jag dock sex bara med mogna kvinnor.
Citera
2022-04-15, 02:26
Medlem
På magen är trevligt om papper finns till hands Man kan sträcka ut ryggen och låta kuken glida runt
Citera
2022-04-15, 02:50
Jag älskar när min mans bror sprutar i munnen och mannen min i röven ! Det slår verkligen allt
Vart män kommer på mig brukar jag överlåts till min man att bestämma generellt, min njutning ligger i att se han nöjd !
Citera
2022-04-15, 16:17
Medlem
Tycker bäst om att spruta i fittan, oskyddat. Är så jävla skönt att kunna knulla hela knullet i en tajt fitta och sen spruta ordentligt. Gillar även att spruta i munnen om jag blir avsugen.
Citera
2022-04-18, 15:15
Medlem
nullums avatar
Personligen tycker jag att det är överlägset skönast att spruta i fittan. Evolutionen har väl sett till att vi ska vilja spruta där det kan bli barn skapta?
Citera
2022-04-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisippidonna
Var är det skönast att spruta och varför?

Om andra faktorer påverkar som tid, relationen eller annat så berätta gärna det också. I vissa situationer kanske det är skönare att spruta över ansiktet och andra en varm creampie?

Jag tycker det är skönt att spruta i alla hål på en kvinna men favoriten är att spruta i min sambos våta fitta och speciellt när hon kommer har lyckats med det någon gång
Citera
2022-04-19, 11:38
Medlem
dengamleDs avatar
Gillar nog mest att spruta i det hål jag håller på med vid tillfället för utlösning.
Byta hål precis innan eller dra ut och spruta förstör lätt upplevelsen.

Undantaget är om man munknullar och drar ut och runkar ut satsen i ett hårt sminkat sött litet ansikte och ser hur mascaran redan runnit från munknullet och hur resten av sminket löses upp av den nylagda satsen. Mycket tilltalande syn
Citera
2022-04-24, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Tycker bäst om att spruta i fittan, oskyddat. Är så jävla skönt att kunna knulla hela knullet i en tajt fitta och sen spruta ordentligt. Gillar även att spruta i munnen om jag blir avsugen.

Detta 100%. Är tjej. Gillar bäst när killen sprutar i fittan, utan kondom (men jag har annat skydd). Gillar att knipa åt extra om kuken när han kommer. Kommer ofta själv då och det är ju härligt att komma samtidigt. Och gillar känslan när det är vått av sperma efter i fittan eller t o m rinner ut.
Alternativt är det också härligt att suga av killen tills han kommer.
Citera
2022-04-24, 11:50
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Detta 100%. Är tjej. Gillar bäst när killen sprutar i fittan, utan kondom (men jag har annat skydd). Gillar att knipa åt extra om kuken när han kommer. Kommer ofta själv då och det är ju härligt att komma samtidigt. Och gillar känslan när det är vått av sperma efter i fittan eller t o m rinner ut.
Alternativt är det också härligt att suga av killen tills han kommer.

Håller helt klart med om det du beskriver ! Det är exakt så det är som härligast !! Varför ge sig ut i kylan utanför när det är som bäst !!? Sedan att komma tillsamans är ju ultimat och något man i princip alltid har som final tycker jag !
Citera
2022-04-29, 15:31
Medlem
Gynekologstols avatar
I min frus slida, självklart. I princip samtliga sprut som jag gör hamnar där. Hon envisas förvisso med att ha spiral, men jag kan ju i alla fall fantisera om att hon blir gravid då.
Citera
2022-05-01, 01:36
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Varför vill du göra henne gravid?
Därför att vi redan har tre barn tillsammans, och jag har inget emot ett till. Om man skall resonera lite kring själva erotiken så känns väl min fantasi som en av de minst snedvridna man kan ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in