2022-03-07, 21:26
Medlem
Någon som vet mer om detta??

Från NKP:
"
Den 36-årige mannen misstänks ha våldtagit en person i sin egen bostad i Kristinehamn en natt i slutet av februari.

Han anhölls i sin frånvaro en vecka senare och greps misstänkt för brottet i tisdags i föra veckan.

Nu är mannen häktad skäligen misstänkt för våldtäkt, vilket är den lägre misstankegraden. Han förnekar anklagelserna."

Senast redigerad av Hoppetossa2 2022-03-07 kl. 21:30.
Citera
2022-03-13, 21:31
Medlem
Enligt kompisen som jobbar inom det statliga så är det någon som kallas M*nne B*rgkv*st som sitter häktad och BO är en känd knarkare B**trice M*gnuss*n

Jag har bott i Kristinehamn större delen av mitt liv och vet vem BO är, men GM har jag aldrig hört talas om
Citera
2022-03-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lommiokko
Enligt kompisen som jobbar inom det statliga så är det någon som kallas M*nne B*rgkv*st som sitter häktad och BO är en känd knarkare B**trice M*gnuss*n

Jag har bott i Kristinehamn större delen av mitt liv och vet vem BO är, men GM har jag aldrig hört talas om
Finns en 36-årig Eman*el B i Kristinehamn.
Citera
2022-03-14, 12:08
Medlem
Häktningsprotokoll

https://anonfiles.com/N3k0h0Ofxa/V_rmlands_TR_B_1080-22_Beslut_under_r_tteg_ng_2022-03-11_pdf

.
Citera
2022-03-15, 12:36
Medlem
B*a mag*us**n har sagt att det inte stämmer. Hon ljög om allt för att se hur hennes kille skulle reagera. Han har enligt bekanta kastat ut henne nu och flera vittnen har trädigt fram och varit hos polisen för att vittna. Hoppas han släpps idag 👌 sjuka människor det finns som ljuger om såna saker men det är tydligen inte första gången hon gör det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in