2022-03-10, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss006
Livstidsdomar som USA har så dessa yngre som blir utskickade av Narcissten som utsett sig till Ledare att skjuta för är du ung kommer du snart ut igen svammel . Skulle jag ha en anledning att skjuta eller ta livet av någon så skulle det i så fall vara när nån ger sig på mitt barn eller någons barn. Och om man nu skulle vara en ledare ..att inte fanskapert skjuter och står för gärningen? Och i knaelets värld får väl alla räkna med ekonomisk svinn. Livstid på mentalsjukhus inspärrad då de är så ointelligenta fega och borde räknas som terrorist . Lustigt de har alla skulder och skyldiga till att stjäla för andra tänk om man skulle ta skjuta dom åt staten . Alla böter,alla de gjort inbrott hos alla företag de snott från och medborgare som betalt sina ägodelar med ärligt förtjänade pengar ...

I kväll kl 20.00 handlar det om Kalmar på Efterlyst Kanske något nytt vem vet
Citera
2022-03-10, 10:17
Medlem
Någon som har en aning om vilka som blivit anhållna? Fyra stycken totalt nu!
Citera
2022-03-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av em3i
Någon som har en aning om vilka som blivit anhållna? Fyra stycken totalt nu!

Hört 2 W*l*am
F*l*p *ro*erg

* i
*B
Om det nu stämmer
Citera
2022-03-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Hört 2 W*l*am
F*l*p *ro*erg

* i
*B
Om det nu stämmer

Hm ingen har Facebook antar jag?
Citera
2022-03-10, 19:00
Medlem
Citat:

Inte en aning
Citera
2022-03-10, 19:04
Medlem
Angående de fyra som anhållits de senaste dagarna så är de misstänkta för inblandning i skottlossningen på Värsnäsvägen den 18 februari.

Skriv företrädesvis om den händelsen i den här tråden så inte alla skottlossningar blandas samman onödigt mycket. Det är redan invecklat nog med alla skjutningar i Kalmar:
(FB) Misstänkt skottlossning (andra natten i rad!), Kalmar - 2022-02-18
Citera
2022-03-10, 19:29
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Vem wil*am?
Citera
2022-03-10, 19:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Han har varit lite busig förut men nu ville han bara vara ifred och satsa på fotbollen. Han var en stor talang. Han var i princip klar för landslaget och proffskarriär stod runt hörnet. Det är väldigt tragiskt.

Rent jävla trams. Han har harvat i div. 4 och 5 och har aldrig velat satsa högre. Mycket beroende på andra "intressen".

Märkligt för övrigt att han inte omnämns med sitt udda smeknamn som han alltid kallades för här, men det är väl ingen som kände honom antar jag.
Citera
2022-03-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Rent jävla trams. Han har harvat i div. 4 och 5 och har aldrig velat satsa högre. Mycket beroende på andra "intressen".

Märkligt för övrigt att han inte omnämns med sitt udda smeknamn som han alltid kallades för här, men det är väl ingen som kände honom antar jag.

Jag trollar bara,alla gangsters är ju som bekant lovande fotbollsspelare.
Citera
2022-03-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

E kallades han.
Oavsett vad alla säger ja han hamnade lätt i fel kretsar o nu gick de ju som det gick för han tyvärr . Men det stämmer att han försökte trappa av. Men han var en väldigt fin kille o bra grabb med hjärtat på rätt ställe
Citera
2022-03-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Hört 2 W*l*am
F*l*p *ro*erg

* i
*B
Om det nu stämmer

Finns ingen vid det namnet i Kalmar vad jag kunde hitta. Kommer han från nån annan stad?
Citera
2022-03-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2012IG
Finns ingen vid det namnet i Kalmar vad jag kunde hitta. Kommer han från nån annan stad?
Sökte på namnet på Laxebase och där finns två med det namnet som är förekommande. Ingen bor i Kalmar av dom två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in