Jag vet att många älskar Opiater/opioder
Jag vet också att många här gillar kratom.
men är det bara jag som finner kratom 1000 gånger mer euforiskt, skönare, klarare. Att det överhuvudtaget ger mer.
Opiater gör mig dåsig. Kliande och små euforisk. Då snackar jag om Morfin, Tramadol, Opium och Oxycontin i relativt höga doser...
En dos av 15 g. Commersial Kratom ger mig betydligt mycket mer. Plus att jag även efter flera månaders kontinuelligt bruk inte hade några som hälst svårigheter att gå cold turkey.
Jag vill inte uppmuntra detta då det har en beroende potential, samt vill jag inte framstå som att jag gör reklam...
men jag finner det konstigt att jag får så liten effekt av opiater/opioder?
Är det så att vissa helt enkelt är relativt ressistenta mot opiater?
Kratom sätter sig ju på andra receptorer. Har förmig att det är Delta och Akka( eller något liknande) där även Salvia D. Sätter sig.
jag vill bara få klarhet i om det är jag som är konstig eller om fler upplevt detta...
Själv är jag otroligt tacksam för det. Då kratom räddat mig från både opiater, Akohol och Benso. Och jag känner verkligen hur jag mår bra utav det.
Är det någon här som råkat ut för en avis på kratom?? Och förekommer dessa ofta?
Visst är det jobbit att sluta med något efter lång tid, men det är det med Kaffe också. men är det någon som verkligen känns någon opiat liknande avtändning??