Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-03-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveML
Erotopia.se är riktigt bra. Jag har lagt upp några alster och de godkänns och publiceras inom någon timme.

Oj så snabbt! Ja då är det många som sprutar till din noveller denna lördag

Citera
2025-04-10, 15:04
Medlem
Brokenutscuntss avatar
Jag älskar Erotopia, de tillåter ju tex incestberättelser som många tycker är eggande, saknar också mina synder den var ju fantastisk! Såg på nåt forum att det är någon ny sida på gång sockervadd social typ, ska tydligen vara helt censurfri
Citera
2025-04-22, 19:52
Medlem
PhG.s avatar
Fick upp hoppet om Erotopia och var inne och tittade runt. Såg lovande ut, sen läste jag deras regler för vilken typ och teman novellerna ska ha: inga karaktärer under 15, där försvann ca 30% av det jag skrivit och att det ska vara samtycke (!!) i novellerna, där rök 90%, minst, av det jag skrivit.

Smaken är som bekant som baken och alla kan inte gilla allt, men att man ska vara så sträng med vad som får skrivas då det kommer till (vuxen- ) sagor är lite trist. Tänker om man varit lika sträng då det kom till vanlig litteratur, dvs man inte fick skildra brott och mord i fiktiva texter. Jobbigt att vara deckarförfattare, då fick man vara otroligt kreativ för att få till det.

Om någon har något tips om bra sidor där man kan lägga upp noveller så får ni gärna tipsa, letar just nu efter en lämplig plattform att lägga upp mina noveller på.
Citera
2025-04-30, 22:40
Medlem
Sex berättelse

Jag har en fundering, tror ni att det finns något intresse för sex noveller? jag älskar dom då dom som jag gör oftast är väldigt explicta och detaljerade. Oftast är dom väldigt kinky och ibland perversa.
Vart skulle man kunna hitta intresserade som skulle vilja läsa dom? dessa bruka bli 20-40 a4 sidor långa.
man kan om man vill låta tex Word läsa upp dom om man vill eller läsa de bara?
Input från er skulle vara snällt.
Citera
2025-04-30, 22:58
Kolla på reddit finns subbar för allt
Citera
2025-04-30, 23:13
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theloonleywolf666
Jag har en fundering, tror ni att det finns något intresse för sex noveller? jag älskar dom då dom som jag gör oftast är väldigt explicta och detaljerade. Oftast är dom väldigt kinky och ibland perversa.
Vart skulle man kunna hitta intresserade som skulle vilja läsa dom? dessa bruka bli 20-40 a4 sidor långa.
Klubb6
Citera
2025-05-01, 00:15
Citat:
Ursprungligen postat av theloonleywolf666

Vi är många här på Flashback som gillar sexnoveller, ju perversare desto bättre
Bara att posta i - Egna texter: noveller och lyrik
(FB) Egna texter: noveller och lyrik
Citera
2025-05-01, 00:18
För cirka 10 år sedan sände Sveriges Radio sexnoveller i program 1 (P1). Programserien avbröts i tysthet och ersattes med något annat utan att det kommenterades. Alltså av någon anledning avbröts det bara men lyssnarna fick inte veta varför.
Citera
2025-05-01, 01:23
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
om jag skulle behöva läsa 20-40 sidor av hur du skriver här hade jag nog skjutit mig i hövvet efter men om du filar lite påmdet så blir det säkert toppen

Allt Gott
Citera
2025-05-01, 09:44
Moderator
pudelluss avatar
Ämne infogat.

/Mod
Citera
2025-05-02, 20:49
Medlem
Måste finnas någon här som har hela hards sexnovellsbibliotek sparat eller liknande?
Citera
2025-12-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malle_6
Var kan man läsa och lägga upp sexnoveller nuförtiden. Minasynder är ju tvärdött. Hittade ett par andra siter men de uppdateras för sällan.
Saknar hard.nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in