Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-02-09, 21:44
Medlem
Finns det något forum som är lite som minasynder där man kan lägga upp noveller av "alla"slag? i princip alla som nämnts och som man kan googla fram är det ganska pryda inställningar till vissa saker...
Citera
2023-02-12, 10:37
Medlem
På den tiden före internet fanns ju fibban och lektyr. Dom tog bägge in och publicerade noveller både upplevda och fantasier. Fick själv flera publicerade men man fick ingen ersättning.
Citera
2023-04-24, 15:02
Medlem
Glenn_pop
Är det möjligtvis någon som sitter på noveller publicerade av glenn_pop?? Han publicerade på dom gamla bra sidorna (hard, minasynder etc.). Jag har varit i kontakt med honom själv, men han hävdar att han inte har något sparat tyvärr...
Citera
2023-05-01, 12:49
Citat:
Ursprungligen postat av punanipooh
Finns det något forum som är lite som minasynder där man kan lägga upp noveller av "alla"slag? i princip alla som nämnts och som man kan googla fram är det ganska pryda inställningar till vissa saker...

Skriver du egna och isåfall vilken typ av sexnoveller?
Citera
2023-12-01, 22:35
Medlem
Finns det någon bra utländsk novellsida med grövre noveller?
Citera
2023-12-11, 10:06
Medlem
-tomten-s avatar
Prova "gratis-sexnoveller.dk"
Citera
2024-04-29, 04:36
Medlem
Här finns en del, man kan även skicka in egna sexnoveller
https://sexnovelleronline.se/content/6-sexnoveller
Citera
2024-05-10, 08:42
Medlem
novellsidan.se har jag lagt upp lite på men den verkar halvdöd nu. Känns som att den seglar fritt utan admin men de som redan är användare kan lägga upp som blir automatiskt godkänt
Citera
2024-05-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
novellsidan.se har jag lagt upp lite på men den verkar halvdöd nu. Känns som att den seglar fritt utan admin men de som redan är användare kan lägga upp som blir automatiskt godkänt

Sexnovell.se är bra, har drygt en halv miljon läsare på mina noveller snart
Citera
2024-06-10, 16:58
Medlem
klubb6.se har en avdelning för noveller. Det går att hitta guldkorn där.
Citera
2025-02-03, 17:30
Medlem
Erotopia.se är bästa sidan för sexnoveller i Sverige. Särskilt för författare, eftersom man slipper vänta flera månader på en novell man skickat in publiceras (som det är på Flashbacks sexnovell-sida).
Citera
2025-03-01, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzaragon
Erotopia.se är bästa sidan för sexnoveller i Sverige. Särskilt för författare, eftersom man slipper vänta flera månader på en novell man skickat in publiceras (som det är på Flashbacks sexnovell-sida).

Erotopia.se är riktigt bra. Jag har lagt upp några alster och de godkänns och publiceras inom någon timme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in