2022-03-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Kan vara bra att ta med jycken i fall det skulle bli matbrist..

Finns ju gått om mäniskor som ryker innan hunden 🙃
2022-03-03, 20:08
Medlem
Människor är för helvete viktigare än husdjur. Naturligtvis är det mest barnlösa kvinnor och män som tänker så.
2022-03-03, 20:13
Medlem
Är väl mer en fråga om ni ska dö tillsamans
2022-03-03, 20:19
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Människor är för helvete viktigare än husdjur. Naturligtvis är det mest barnlösa kvinnor och män som tänker så.

Kanske för dig. Men för mig gör vovven ett annars tufft liv, lite lättare att leva.

Sett till hur världen ser ut idag är jag förjävla glad över mitt osjälviska beslut att sätta barn till världen, som dessutom redan är överbefolkad.
2022-03-03, 20:20
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfricaOil
Lämna jycken hos oss på ute på landet, vi har inga skyddsrum och skulle säkert uppskatta lite sällskap under apokalypsen

Tack för erbjudandet, har du plats för mig och maken också?
2022-03-03, 20:23
Medlem
Lyzzas avatar
Bor på landet med 3 hundar och 5 katter och två får, så vi stannar där vi är. Möjligt att vi springer till skogs med jyckarna om det blir skarpt läge.
2022-03-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Hur tänker ni om kriget hamnar i er direkta närhet och det blir dags för skyddsrum? Som bekant får man inte ta med sig djur till skyddsrummen p g a allergiska människor.
Hur gör man med alla som har parfym på sig då, jag är allergisk mot parfym? Då får vi utelämna de med. Jag skulle utan vidare skära huvudet av den som hade kastat ut min katt!
2022-03-03, 20:30
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Fittas fan, jag vill inte ens tänka på det Antog husdjur var välkomna i skyddsrum, även om det hade blivit ett helvete med min kanin och grannens labrador.

Gör ont att skriva detta, men jag hade nog tillslut svikit henne om bomberna hade börjat falla. Alternativt nackat
2022-03-03, 20:39
Moderator
Allaballawallas avatar
Då vi redan har en tråd om ämnet låser jag denna och hänvisar till den andra.
(FB) Hundar och skyddsrum

Tråd låst.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här