2026-06-24, 20:30
Avslutad
Jag har inga höga krav på konsolen. Jag är nöjd av att ha spelat Mario kart World i några dagar. Det var värt köpet. Man vet ju att det kommer komma fler spel genom åren. Dessutom är jag väldigt nyfiken på FFXIV och DayZ som konsolen förmodligen mest kommer att vara nytta till.
Jag håller inte med om att Nintendo spel är casual och enkla. Pokopia känns som ett heltidsjobb jag orkar inte ens titta på det. Min första stad är alltför ful och jag vill total renovera alltihopa men det kommer att ta sån himla tid. Jag är redan investerat i animal crossing xD
Spelen är så stora nuförtiden att man kan fan fortsätta där man va en hel generation senare typ.
Längtar tills den här konsolen är kul igen faktiskt. Imorgon tänker jag börja med den
Senast redigerad av Dampfluff 2026-06-24 kl. 20:36.
Citera
2026-06-25, 12:34
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dampfluff
Jag har inga höga krav på konsolen. Jag är nöjd av att ha spelat Mario kart World i några dagar. Det var värt köpet. Man vet ju att det kommer komma fler spel genom åren. Dessutom är jag väldigt nyfiken på FFXIV och DayZ som konsolen förmodligen mest kommer att vara nytta till.
Jag håller inte med om att Nintendo spel är casual och enkla. Pokopia känns som ett heltidsjobb jag orkar inte ens titta på det. Min första stad är alltför ful och jag vill total renovera alltihopa men det kommer att ta sån himla tid. Jag är redan investerat i animal crossing xD
Spelen är så stora nuförtiden att man kan fan fortsätta där man va en hel generation senare typ.
Längtar tills den här konsolen är kul igen faktiskt. Imorgon tänker jag börja med den

Ja, tänkte börja om på ny kalaskula i Animal crossing nu när Switch 2 versionen finns med b.la. snabba laddningstider. Men fan vet om man orkar börja om det projektet, minst 100h innan ens ö blir någorlunda civiliserad...
Citera
2026-06-25, 12:46
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Ja, tänkte börja om på ny kalaskula i Animal crossing nu när Switch 2 versionen finns med b.la. snabba laddningstider. Men fan vet om man orkar börja om det projektet, minst 100h innan ens ö blir någorlunda civiliserad...
Du har skrivit om en kompis som lekte med Lego vilket du tyckte var töntigt. Men själv spelar du Animal Crossing?

Does not compute…

Dylika spel får heller inte konsolen att verka next-gen det allra minsta.
Citera
2026-06-25, 14:16
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Du har skrivit om en kompis som lekte med Lego vilket du tyckte var töntigt. Men själv spelar du Animal Crossing?

Does not compute…

Dylika spel får heller inte konsolen att verka next-gen det allra minsta.

Ja. Det tyckte jag var töntigt, ungefär i klass med att hålla reda på åratal gamla inlägg folk skrivit för att "sätta dit dem" tio år senare, också töntigt.
Citera
2026-06-25, 17:20
Avslutad
Jag tål inte konsolen heller för övrigt efter att jag bott med en jävla nintendo bög ett par riktigt irriterande månader. Är precis utflyttad.
Men är glad över DayZ och FFXIV iallafall, bägge spelen är så otippade att man inte riktigt kan placera det i nintendo facket ändå.
Kommer aldrig spela tredjepart på Nintendo förstår inte varför alla gillar det. Men just nu ska jag bara återhämta mig från att ha bott med absolut bögigaste jävla boende svennen jag sett i mitt liv. Jag tror jag kan vara förbannad i mer än 1 år på faktumet. Fatta att höra en bög som försöker maktkampa sig mot en varje dag samt låtsas va skön med nintendo typ... Han har den pinsammaste jävla sångrösten. Äsch raderar mitt konto orkar inte ens med jävla svennar som läser. Äckliga. Fucking. Bajs. Avfalls. Kloner.
Knulla era jävla levnads källor som är bra för er.
Hoppas verkligen världen blir åt helvete som alla alltid säger och bidrar med sitt jävla äckliga bajs hemliga negativitet ändå. Finns fan inget äckligare än jävla svagsinta höns som är tröga inom ett nintendo switch samt resten av sitt kollektiv. Fuck era möbler, bajs på om det är städat. Dra åt jävla helvete. Gud straffar er när ni sitter som en jävla skandal i produktionen efter ännu en horunge dag. Fula jävla trasiga mående ansikten. Fly som vanligt eller nåt.
Jag raderar. Så fkngggggg mobbade. Ska slänga mina fula horvänner också som endast har potential att vara lika nära en som så egentligen. Äckliga fucking bajs hemligheter varenda en. Er jävla dags människa är bög och misshandlad varje dag dra åt helvete negerslavar.
Citera
2026-07-16, 06:23
Medlem
Nimbus2026s avatar
Jag är en riktig Nintendo-nörd ut i fingerspetsarna. Så att skaffa Switch 2 var givet. Har haft mycket glädje av konsolen hittills och många speltimmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in