2006-06-19, 21:29
Medlem
Kundalinis avatar
Jag håller för tillfället på att behandla lite djur med steroiden DHEA.

Säkerligen har några av er tokiga träningsfreaks kommit i kontakt med denna mest förekommande av hormoner nån gång. Det skulle vara intressant att få höra om erfarenheter ni haft - humörförändringar, fysiska upplevelser m.m
Citera
2006-06-19, 21:53
Medlem
brobbans avatar
pröva dopingdelen av forumet... här håller vi rena gossar till!
Citera
2006-06-19, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
pröva dopingdelen av forumet... här håller vi rena gossar till!

DHEA e faktiskt helt lagligt. Finns att beställa på t.ex bodybuiling.com
Citera
2006-06-19, 22:08
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poco
DHEA e faktiskt helt lagligt. Finns att beställa på t.ex bodybuiling.com

Ehh...nej, det är inte helt lagligt att beställa. Tor mig, jag bruikar beställa mycket udda kemikalier, och DHEA fick jag betala 3000 spänn extra för bara för att ta det genom tullen, skriva intyg på vad jag skkulle använda substansen till samt intyga att jag mottagit.

Brobban: får väl testa dope-delen!
Citera
2006-06-19, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ehh...nej, det är inte helt lagligt att beställa. Tor mig, jag bruikar beställa mycket udda kemikalier, och DHEA fick jag betala 3000 spänn extra för bara för att ta det genom tullen, skriva intyg på vad jag skkulle använda substansen till samt intyga att jag mottagit.

Brobban: får väl testa dope-delen!

hmm... konstigt. Jag vet i.af att dom "bannade" typ alla andra prohormoner i USA, man inte DHEA. Som ännu finns att beställa. 25-200mg/capsel.
Citera
2006-06-19, 22:23
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poco
hmm... konstigt. Jag vet i.af att dom "bannade" typ alla andra prohormoner i USA, man inte DHEA. Som ännu finns att beställa. 25-200mg/capsel.

I USA kan man nog köpa det över disk fortfarande. Det var bara lite känsligt att få det skeppat till Sverige. Jag köpte det inte på nån internetsajt...
Citera
2006-06-19, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
I USA kan man nog köpa det över disk fortfarande. Det var bara lite känsligt att få det skeppat till Sverige. Jag köpte det inte på nån internetsajt...

ok... Man undrar ju nu vad tullen skulle göra om dom skulle hitta en burk som man beställt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in