Citat:
Tycker det är hysteriskt. Kommer inte göra någon skillnad och är så jävla onödigt.
Men nu när vi ändå skickar vapen till de förtryckta får vi la skicka lite till Hamas med.
Sjukaste var att jag såg liberalerna säga det finns en särskild plats i helvetet för vänsterpartister som av princip röstade nej, trots att det inte gör någon skillnad. Vad är det för facistskit ni vinner röstningen med enorm marginal och måste ändå försöka peka ut den minimala oppositionen som folkförrädare eller nån skit?
Jag säger igen, detta är hysteri och sättet folk agerar och tänker nu är nära nog masspsykos. Ta en joint, sluta skicka vapen. Ni får fortfarande skicka allt annat, skyddsutrustning och medicin, men nej ni vill fan få hela europa i krig, galningar.
Men nu när vi ändå skickar vapen till de förtryckta får vi la skicka lite till Hamas med.
Sjukaste var att jag såg liberalerna säga det finns en särskild plats i helvetet för vänsterpartister som av princip röstade nej, trots att det inte gör någon skillnad. Vad är det för facistskit ni vinner röstningen med enorm marginal och måste ändå försöka peka ut den minimala oppositionen som folkförrädare eller nån skit?
Jag säger igen, detta är hysteri och sättet folk agerar och tänker nu är nära nog masspsykos. Ta en joint, sluta skicka vapen. Ni får fortfarande skicka allt annat, skyddsutrustning och medicin, men nej ni vill fan få hela europa i krig, galningar.
Så vi skall se Ukraina brinna och dö i massor (för vi vet ju nu att dom kommer inte ge upp, dom har smakat på frihet, demokrati). Vi vet (genom idioten Lukashenko) att Moldavien är nästa steg i Putins plan.
Visar det sig att han kan bara köra över utan motstånd, tror du inte han kommer fundera på andra länder i sin närhet?
Någon måste ju stoppa den idioten och Ukrainare verkar vara riktigt tuffa jävlar som faktiskt skulle kunna göra det om dom hade utrustning att göra det.
Utsätter vi Sverige för risker... ja visst gör vi det, men Ukrainare dör... klart som fan vi måste hjälpa till så mycket vi kan och har möjlighet till... och 5000 pansarskott kanske bara är en symbolisk handling egentligen, men en viktigt sådan... enligt mitt tycke i alla fall...