2022-03-02, 18:15
Medlem
Folketstempels avatar
Allt är inte gott som luktar, därför så kan vi tråda om vad som kan snortas eller inte.
En sorts Concerta kan snortas, ett annat fabrikat inte. Bindemedel, depot etc inverkar.

Olika fabrikat även om det är i depot eller inte kan snorats, andra inte, bara ni som testat vet och kan lära andra.
Kör på, vad vet ni?

Metylfenidat Actavis börjag jag med, den enda Concerta-klonen som blir till pulver om man krossar den.

Shoot, alla droger är välkomna!

Allt från downers till uppers!

Test2:
1 krossad med pillerkrosare från apoteket - Zoplicone 7,5
med 5 st 7.2 öl.
Noll effekt nasalt.
Senast redigerad av Folketstempel 2022-03-02 kl. 18:32.
Citera
2022-03-02, 18:36
Medlem
Folketstempels avatar
Meta-diskussionen kokain kan vi gärna ta i denna tråden. Varför kokain är bättre nasalt, men inte drog -x etc....
Citera
2022-03-02, 18:55
Medlem
Enzymes avatar
Buprenorfin går mycket bra att snorta! Tabletter som är till för sublingual administration (dessa finns massor på svarta marknaden) går att krossa till pulver och upptaget nasalt blir ganska bra. Av dom olika fabrikaten så är Sandoz bäst att göra linor av
Citera
2022-03-02, 19:07
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Buprenorfin går mycket bra att snorta! Tabletter som är till för sublingual administration (dessa finns massor på svarta marknaden) går att krossa till pulver och upptaget nasalt blir ganska bra. Av dom olika fabrikaten så är Sandoz bäst att göra linor av

Nice, jag ska spela på dem fast jag inte ens gillade röka heroin back in the days på 90-talet då jag var snyggare är Kurtan på kokainet.,
Alltid bra att få att byta med.
Avtändningen gör att påtändningen inte ens införts i onödan då vi pundres inte gillar jonkers knarksorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in