Är det Aurora som är den server med mest spelare just nu? funderar på att transfera dit.
den frågjäveln ställs varje dag. läs tråden innan du frågar något, eller bara kolla på tibia.com så ser du ju det själv? och nej du kan inte transfera till aurora.
den frågjäveln ställs varje dag. läs tråden innan du frågar något, eller bara kolla på tibia.com så ser du ju det själv? och nej du kan inte transfera till aurora.
Skriver av mig i ren frustration över att inte vara i den guilden som äger servern. Det är ovant och obekvämt. Typ 5 aktiva i min gamla guild. Jävla polacker som regerar nu.
Skriver av mig i ren frustration över att inte vara i den guilden som äger servern. Det är ovant och obekvämt. Typ 5 aktiva i min gamla guild. Jävla polacker som regerar nu.
Vilken värld? Eller ja, snarare vilken värld har inte äckelpolackerna invaderat?...
Har haft det gode fett under min tid på Aurora. 10:25 Loot of a draken abomination: bamboo leaves, a focus cape, 34 gold coins, Shield of Corruption.
Ska jag vara ärlig så är detta min andra "Shield of corruption" under min tid inom tibia
Senast redigerad av Tommeb 2012-12-23 kl. 13:10.
Vad är det man ändrar för att kunna ha två tibia fönster uppe samtidigt? Vill träna en gubbe medans jag huntar med den andra. Ps, Det är på en ot server!
Edit:
Har ett problem när jag lirar, tibia fryser och jag stendör varje gång. Har testat ändra grafik och kikat så min fläkt inte är bajs. Men inget är fel, ändå fryser sig tibia stup i ett...
Senast redigerad av AaaBbbCccDdd 2012-12-23 kl. 15:42.
Vad är det man ändrar för att kunna ha två tibia fönster uppe samtidigt? Vill träna en gubbe medans jag huntar med den andra. Ps, Det är på en ot server!
Edit:
Har ett problem när jag lirar, tibia fryser och jag stendör varje gång. Har testat ändra grafik och kikat så min fläkt inte är bajs. Men inget är fel, ändå fryser sig tibia stup i ett...
Du behöver Tibia multi client för att kunna ha uppe 2 klienter samtidigt. Jag hade samma problem som dig med att tibia dog, det jag behövde göra var att ändra till samma resolution på skrivbordet som jag hade i tibia.
Men... Det är ju sant. Denna tråd börjar bli lika tröttsam som League of Legends tråden för folk frågar samma sak 2-5 gånger om dagen istället för att läsa tråden.