Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-09-16, 01:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Jo jag vet, har länkat den tidigare i tråden. Dock har jag ingen uppfattning om hur många sidor bak det är, men var väl någon månad sen eller så.
ja det kanske det var för den som vill läsa, så gav en snabb googling denna länk, som är samma som du postade sist (har jag för mig)

http://forums.xenobot.net/showthread.php?2949-Battle-of-the-Bots-Darkstar
Citera
2012-09-16, 02:06
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ja det kanske det var för den som vill läsa, så gav en snabb googling denna länk, som är samma som du postade sist (har jag för mig)

http://forums.xenobot.net/showthread.php?2949-Battle-of-the-Bots-Darkstar

Jo det är samma.

Folk som överväger att skaffa Redbot, eller ens respekterar redbot bör läsa igenom tråden först. Tvi
Citera
2012-09-16, 02:11
Medlem
jag ska alltså inte börja tibia igen?

verkar som om ni bara har det tråkigt där
Citera
2012-09-16, 02:13
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy

Självklart har vi det inte tråkigt. Tycker folk är lite för gnälliga om biten "det var bättre förr". Det går fortfarande att spela.

Om du är osäker, testa. Mycket svårare än så kan det ju inte vara?
Citera
2012-09-16, 02:16
Medlem
mjo fast jag måste skaffa nytt acc osv har inte kvar gamla. så om jag ska börja så måste jag börja på riktigt.

förut när jag körde så var questandet inte en stor del av spelet.
är det det nu ? som i WoW o de andra spelen
Citera
2012-09-16, 02:19
Medlem
pozies avatar
Citat:

det enda som är tråkigt är folks attityd.

"jag har lvl 300, och eftersom mitt sociala liv är helt åt helvete kompenserar jag det genom att vara cool_kille_96 på tibia."

men sen kan jag ju även varna för vissa världar, som t.e.x amera och thoria. dessa 2 styrs av guilds som vill botta för att tjäna pengar och sälja för rl pengar. lvlar du för snabbt på thoria, eller bara är i någons spawn så dör du. de skiter i vem du är, om du är villig att gå, eller om du bara questar. är dem där ska du ut, helst genom att dö + att få payment på 100k för töntigt reason. så välj värld försiktigt så du inte slösar din tid bara!

tibia och wow går inte att jämföra. på tibia behöver du inte questa för att fixa saker. du kan gå och samla på dig pengar och köpa vilken eq som helst ganska billigt. dock vill du det ska gå snabbt med eq och få in pengar att pga för, så måste man nästan questa. iaf poi/inq/wrath
Citera
2012-09-16, 12:40
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
mjo fast jag måste skaffa nytt acc osv har inte kvar gamla. så om jag ska börja så måste jag börja på riktigt.

förut när jag körde så var questandet inte en stor del av spelet.
är det det nu ? som i WoW o de andra spelen

Ska du börja lira igen så välj Aurora. En hel del bots och random pk/abuse där men med 1k+ spelare online dagligen så är det lätt att hitta vänner. Att det är 2x exp/skill hjälper också!
Citera
2012-09-16, 12:43
Medlem
Deathwanderers avatar
hahaha, redbot.. vilket jävla skämt bot.. pfft'

precis, e du ny, så kan du lika gärna börja på Aurora!
Citera
2012-09-16, 12:45
Medlem
pozies avatar
är sugen på att veta om de kommer resetta aurora någon gång. hört väldigt mycket snack om det, och känns att det kommer behövas. speciellt om de inte tar bort 2x exp snart.

de borde göra som vissa Ot's ha xp stages. är man lvl 300 så känns 2x xp lite överdrivet
Citera
2012-09-16, 13:32
Medlem
Någon som listat ut och vill spoila det man behöver göra med Chayenne's magical key?
Citera
2012-09-16, 13:58
Medlem
Deathwanderers avatar
^

spelade du på eternia runt.. 03-06? ^^
Citera
2012-09-16, 15:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maadfisk
Någon som listat ut och vill spoila det man behöver göra med Chayenne's magical key?
står ju något om dragon graveyard på den, hade jag haft en nyckel hade jag lätt explorat det. sånt som är kul med tibia

edit, questet är redan löst. du får en musical box
Senast redigerad av pozie 2012-09-16 kl. 15:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in