Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-12, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Jo, blev lurad på 20k av en av deras medlemmar, så nu ska jag höra med dom om dom tänker betala tillbaka eller om jag ska behöva droppa hela deras guild.

Isee mig gör det inget dom droppade mig på mig när jag började lira på nova med min paladin. Dom har försökt och även lyckats droppa polare för mig.
Citera
2012-03-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Isee mig gör det inget dom droppade mig på mig när jag började lira på nova med min paladin. Dom har försökt och även lyckats droppa polare för mig.

Vilken level är du nu då? Du får gärna följa med på mördartåget!
Citera
2012-03-12, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Vilken level är du nu då? Du får gärna följa med på mördartåget!

Det var på en gammal char har en ny nu

Nä kan tyvärr inte göra det är polare med en som är bra polare med en utav dom i den guilden annars hade jag mer en gärna vart på

vad heter du ingame o lvl?
Citera
2012-03-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Tja. Har precis börjat lira Tibia igen. Lirade väldigt lite när jag var mindre, så är ganska dålig. OT har jag spelat fram och tillbaka genom åren, dock oseriösa servers.

Så nu undrar jag. Vad är det bästa sättet att levla ML på en 17 druid? Och var är det mest optimala stället att hunta? Har huntat rots, goblins, minos och tombs hittills.

Lirar på Lunara med en kompis. Några fler som lirar där? Kanske någon som vill bidra med någon soft noob-eq ?

Quotar min egen post. Tacksam för svar!
Citera
2012-03-12, 22:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Quotar min egen post. Tacksam för svar!
bara o köra vidare i tomb/rots o göra runor om du vill mag lvla. mages suger allmänt fram till lvl 30. du kan ju köra yalahar cemetery höger sida för snabbare lvls
Citera
2012-03-12, 23:42
Medlem
m3isters avatar
Någon som lirar valoria? bytte till den världen från berylia för att berylia e tattar värld o alla rl's lirar valoria men alla e fan off nu när man ha bytt så söker lite skönt folk att lira med typ köra hellspawns elr nå på nätterna e lvl 95 ms men expar snabbt som satan yao
Citera
2012-03-12, 23:45
Medlem
m3isters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
Någon som lirar valoria? bytte till den världen från berylia för att berylia e tattar värld o alla rl's lirar valoria men alla e fan off nu när man ha bytt så söker lite skönt folk att lira med typ köra hellspawns elr nå på nätterna e lvl 95 ms men expar snabbt som satan yao

föresten finns de någon som viill world transfera? finns inga legit sidor någomera o tibiawt gav mig en jävla trojan...... vill ha 1kk från aurea till valoria finns på pm för vidare informationen
Citera
2012-03-13, 00:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
föresten finns de någon som viill world transfera? finns inga legit sidor någomera o tibiawt gav mig en jävla trojan...... vill ha 1kk från aurea till valoria finns på pm för vidare informationen
fosterek@hotmail.com har wtat med honom, kolla annars bara trade forum på tibia.com finns hur många trådar som hellst med wts
Citera
2012-03-13, 09:51
Medlem
tjackalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
jag rekommenderar ot http://ethania.net

http://speedy.sh/files/29162209/Ethania%20v1.0.exe

varför måste man betala för att ladda ner ? det suger ju duktigt.. har du en lösning?
Citera
2012-03-13, 12:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackalen
http://speedy.sh/files/29162209/Ethania%20v1.0.exe

varför måste man betala för att ladda ner ? det suger ju duktigt.. har du en lösning?
för den har laddats ner för många gånger, gör ett speedyshare acc så är det gratis.

och sluta snacka ot i denna tråden, finns andra trådar för ot.
Citera
2012-03-13, 13:05
Medlem
meganegerdases avatar
Lånar ett par softs av en polare. Känslan av att kunna knata runt i mintwallin o göra feta lootbags o så fort manan börjar sina kunna ta på sig dom ist för zoan shoesen är en mäktig känsla i lvl 39

Lootbagsen finansierar ju dem även något extremt!
Senast redigerad av meganegerdase 2012-03-13 kl. 13:07.
Citera
2012-03-13, 16:06
Medlem
m3isters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Lånar ett par softs av en polare. Känslan av att kunna knata runt i mintwallin o göra feta lootbags o så fort manan börjar sina kunna ta på sig dom ist för zoan shoesen är en mäktig känsla i lvl 39

Lootbagsen finansierar ju dem även något extremt!

soft boots e överskattat.. mana regen suger sålde mina för wasta lika mkt pots ändå med dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in