Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Efter lite googlande har jag förstått detta också, nu är det så att jag köpte elfbot till en dator som jag inte längre använder, kan jag på något sätt fixa över elfbotten från den datorn till min nya?

Om inte, kan någon vara så snäll och länka en crack till elfbot för 8.6 windows 7 64 bit!

Mvh,

borde inte vara något problem , bara att ladda ner elfbot, beställa ny key och sen bara starta botta ! om du minns mailen som du aktiverade ELFbot med såklart!
Citera
2011-12-07, 13:43
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingseek
borde inte vara något problem , bara att ladda ner elfbot, beställa ny key och sen bara starta botta ! om du minns mailen som du aktiverade ELFbot med såklart!

Kom på detta enkla knep imorse.. satt ju och gav ut elfbots till folket i vårt team när det begav sig.. ibland ser man inte skogen för alla tråd som man brukar säga

P.S du har inte lite OT scrips liggandes? Typ Dara dls och liknande för en mage eller kanske något udda för en ek med bra skills

EDIT: Kom på nu att jag brukade ha en "config" eller "template", d.v.s jag loadade en personlig profil till min char med "heal at x hp" osv osv, finns det färdiga sådana liggandes? En riktigt skillad bottare gjorde nämnligen min och han har slutat med Tibia..

Mvh,
Citera
2011-12-07, 14:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Kom på detta enkla knep imorse.. satt ju och gav ut elfbots till folket i vårt team när det begav sig.. ibland ser man inte skogen för alla tråd som man brukar säga

P.S du har inte lite OT scrips liggandes? Typ Dara dls och liknande för en mage eller kanske något udda för en ek med bra skills

EDIT: Kom på nu att jag brukade ha en "config" eller "template", d.v.s jag loadade en personlig profil till min char med "heal at x hp" osv osv, finns det färdiga sådana liggandes? En riktigt skillad bottare gjorde nämnligen min och han har slutat med Tibia..

Mvh,
du kommer aldrig kunna använda samma script på olika ot's. nästan alla använder olika "ot servrar" så mappen är på olika ställen. sen byter även vissa ID på items
Citera
2011-12-07, 15:05
Medlem
Onkelkonkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
du kommer aldrig kunna använda samma script på olika ot's. nästan alla använder olika "ot servrar" så mappen är på olika ställen. sen byter även vissa ID på items

Delvis sant.
Har hittat många "real-map" ots som använder samma kordinater som rl mappen.
Gjorde ett par hardcore scripts i yalahar bara för att slippa stå o fitta på rl mappen, ex heale döda nästa monster osv
Citera
2011-12-07, 15:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelkonkel
Delvis sant.
Har hittat många "real-map" ots som använder samma kordinater som rl mappen.
Gjorde ett par hardcore scripts i yalahar bara för att slippa stå o fitta på rl mappen, ex heale döda nästa monster osv
kanske stämmer, aldrig testat "real-map" ots, tycker man lika gärna kan slösa sin tid på riktiga tibia då :P
Citera
2011-12-08, 17:08
Medlem
Deathwanderers avatar
chullan, e d du som e chullan på neo forumet också ^^?
Citera
2011-12-08, 18:04
Medlem
Hittat ett sätt att aldrig förlora på dice.
Gått plus 600k ~ bara idag.
Citera
2011-12-08, 18:47
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Hittat ett sätt att aldrig förlora på dice.
Gått plus 600k ~ bara idag.
okej då kan du ju pma det eftersom dice är random.... såvida du inte kan förutspå framtiden
Citera
2011-12-08, 19:05
Medlem
Citat:
okej då kan du ju pma det eftersom dice är random.... såvida du inte kan förutspå framtiden

Visst är det random, men vet du hur du ska betta och har pengar att backa upp med går du med garanterad vinst.
Exakt som vanlig roulette.
Citera
2011-12-08, 19:24
Medlem
chullans avatar
Kör high low hos någon som har high max. Betta lågt till du ser att det blir många high eller low i rad. Sen bettar du högt på det motsatta, har du ett stort startkapital så kommer du garanterat gå profit.
Citera
2011-12-08, 19:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Kör high low hos någon som har high max. Betta lågt till du ser att det blir många high eller low i rad. Sen bettar du högt på det motsatta, har du ett stort startkapital så kommer du garanterat gå profit.
wow. ja för när du rullar en tärning, så om det blir 3 FYRA gånger, är det större chans att det blir 12456 nästa gång du rullar-.- för det är ju inte så att det är samma chans att få en siffra för varje ny rullning. och sen nej, max/low med höjd insats vid förlust betyder inte heller garanterad vinst. om det nu fungerar på vanlig roulette med, så ta ett banklån då och bli miljonär, vad hindrar dig om det nu är garanterad profit?;/
Citera
2011-12-08, 20:31
Medlem
chullans avatar
Citat:
wow. ja för när du rullar en tärning, så om det blir 3 FYRA gånger, är det större chans att det blir 12456 nästa gång du rullar-.- för det är ju inte så att det är samma chans att få en siffra för varje ny rullning. och sen nej, max/low med höjd insats vid förlust betyder inte heller garanterad vinst. om det nu fungerar på vanlig roulette med, så ta ett banklån då och bli miljonär, vad hindrar dig om det nu är garanterad profit?;/
Funkar ju inte riktigt att jämföra high/low betting i tibia med att gambla irl. Har själv testat detta många gånger, visst ibland blir man bränd, men overall så har jag gått en jävla massa profit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in