Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Snackar vi deeplings nu eller finns det ett nytt quara-ställe? Vilket torn menar du om du menar deeplings?

Menar Hives, kanske var lite otydlig, har hög feber så tänker inte så stabilt, sorry!
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Jag har lirat i många år, sedan slutade jag. Återkom för ett år sedan och började botta. Spelade dock aldrig manuellt, det var MÅNGA år sedan sist. Fyfan vad tråkigt detta låter.
ohja, ska du "kriga" nu så måste du ju gå in i warmode, annars är det inte lönt.... nästan alla världar som krigar har "swap" wars, du står och matar sds, medans alla swappar för att få bort dig från ditt team typ... därför jag bytte till hardcore pvp, men nu har ju en idiotjävel som har hand om pvp och dess utveckling som ironiskt nog spelar non-pvp sagt att han tycker man ska införa swap och skulls på hardcore pvp...
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Jaha okej. Då får jag ta att göra det, vilket är det nya stället? Deeplings som killen under dig nämner?
Menar Hive, hur nytt det är vet jag inte, inte spelat på ett tag. Men ska du köra där får du som sagt köra utanför tornet, du kan säkert testa tornet om du har bra anslutning och inte laggar, det är väldigt många 1 sqm vägar, så kommer det för mycket trappar du bara in dig med 2 st och gfbar. polaren lurade 4-6 st på sig och sprang dem medans han gfbade. en sak du kan tänka på är "dörrarna" i hive, de är stora och ser ut som 2sqm, men det är bara 1 sqm, så dörrarna är ett väldigt bra ställe att sitta och trycka om de blir för hardcore, gå dock inte för långt upp om du kör i hive, finns stora monster där som är lite dryga!