2012-01-17, 15:40
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Igår kollade jag på när några försökte döda Mirade eller vad de nu gjorde, i alla fall så sköt Tjured en formel på mg så att jag blev en slime. Nu idag är jag fortfarande en slime, hur får jag bort det? Ganska drygt eftersom jag inte kan mounta.
Vem är den där nya NPCn Mirade? Har inte hängt med här tror jag..
Citera
2012-01-17, 18:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Vem är den där nya NPCn Mirade? Har inte hängt med här tror jag..
http://tibia.wikia.com/wiki/Mirade_(Creature)

testa att använda charmeleon rune, eller spring till häxan som ger dig donkey mount som ändrar dig till andra djur, då blir du säkerligen av med slime
Citera
2012-01-17, 19:08
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
http://tibia.wikia.com/wiki/Mirade_(Creature)

testa att använda charmeleon rune, eller spring till häxan som ger dig donkey mount som ändrar dig till andra djur, då blir du säkerligen av med slime

Okej tack, gick till häxan och det fungerade!

Sedan undrar jag, varför är det så populärt att spela på en non-pvp server? Samt varför är de som väljer non-pvp oftast högre lvl. Är det lättare att lvla på non-pvp eller vad är hemligheten?
Senast redigerad av Herr.Hans 2012-01-17 kl. 19:18.
Citera
2012-01-17, 19:20
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Okej tack, får pröva det! För att logga ut fungerar ju inte.

Sedan undrar jag, varför är det så populärt att spela på en non-pvp server? Samt varför är de som väljer non-pvp oftast högre lvl. Är det lättare att lvla på non-pvp eller vad är hemligheten?
Finns färre non-pvp worlds, är nog en av anledningarna till att det är fler online på dom, är fler 'rpg:ers' på non-pvp också som bara gillar att hunta..

Eller så är det som med mig, lirat sen 2003, tröttnat hårt på PVP + att dagens PVP är värdelös >.<

EDIT: Angående level så vet jag inte riktigt, man behöver inte oroa sig för att någon ska komma och powerabusa ut en från spawnen på non-pvp & andra sidan så kan folk lura på en så man dör..
Citera
2012-01-17, 20:46
Medlem
pozies avatar
jag själv tycker både pvp och non pvp suger kuk, anledningen är simpel, dem är båda anpassade för efterblivna. självklart finns det folk som spelar non-pvp för dem inte gillar krig etc, och klart dem ska få det. Men sen finns det de efterblivna som tvunget måste spela pvp men grinar så fort de dör, spelar ingen roll hur lite de förlorar, dör dem en gång ska de fan sluta spela direkt. finns ju folk som inte ens lirar pvp enforced som vill införa skulls där nu bara för att fler ska börja spela där -.-

ett tips, sluta spela fittspelet innan det blir helt förstört. lira på om ni köper era prem för tibiacash som jag gör. själv hoppas jag att tibia slopas inom en snar framtid så som dem har förstört sitt spel för att de som är 12 bast från brasilien ska kunna spela

mvh lack p12.
Citera
2012-01-18, 09:37
Medlem
Fan kan verkligen inte komma åt mitt account hade typ en lvl 60 där ooh orkar verkligen inte lvla dem första lvlarna igen..

Någon som har ett konto till salu eller till skänkes? hör av dig gärna
Citera
2012-01-18, 15:41
Medlem
ja spelar också nova , vad heter ni ?
Citera
2012-01-18, 16:09
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twins
PM skickat
Citera
2012-01-18, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twins

Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
PM skickat

Pma mig era namn
Citera
2012-01-18, 19:14
Medlem
Yamals avatar
19:08 You advanced from Level 28 to Level 29.!!!!!11

4lvls på 1h20min solostyle, I fucking lajk
Citera
2012-01-18, 19:25
Medlem
Verkar som ingen har något till salu eller skänkes. Så får börja från början igen då

Men vilken server spelar dem flesta aktiva FB medlemmar ?
Citera
2012-01-18, 22:08
Medlem
Fan va nice! Fick ett konto nu av en polare med en 78 pala och 55 sås.
Båda på Antica! Så skriv meddelande om du spelar där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in