Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-09, 05:38
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yekox
Same here !
m2..

synd att dom ändrade rook dock, så man inte kan ta med sig mer än 2K guld... jag hade ju en stor bottfarm där innan. Satt på aldora och på en vecka fick jag ihop 2CC
Citera
2009-01-09, 08:01
Medlem
Jospans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
haha kul att du kallar det för polackspel när det var en svenne som dödade dig
70% av alla jävla spelare i Tibia är polacker därav är det ett jävla polack mess. Okej det är ett "svenne"-spel nu för killen som dödade mig var svensk.

Exempel på en helt vanlig chat-log i Tibia:

- Hello.
- PL??
- no i speak English..
- que portto porrto (nåt jävla helvete på polska)
Senast redigerad av Jospan 2009-01-09 kl. 08:05.
Citera
2009-01-09, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
70% av alla jävla spelare i Tibia är polacker därav är det ett jävla polack mess. Okej det är ett "svenne"-spel nu för killen som dödade mig var svensk.

Exempel på en helt vanlig chat-log i Tibia:

- Hello.
- PL??
- no i speak English..
- que portto porrto (nåt jävla helvete på polska)
Hah. Är ju grymt olika på olika servers. Du får gå till en nystartad server och sedan se till att svenskarna vinner nationalitetskriget mot Polen. Då blir det färre, i alla fall polacker med högre levels. Tyvärr så är ju de irriterande "prOTECT`?????```"-lvl 14-polackerna kvar som paxar en för Desert Quest.

Och jag tycker att det här är en mer vanlig PL-chat:

Citat:
- Looking for any lvl 20+ for Desert Quest
- Lvl 17 PL: Siema
- Hi...
- Lvl 17 PL: An7n a6 nonor?
- No Polish, please
- Lvl 17 PL: kurwa
Citera
2009-01-09, 13:57
Medlem
Jospans avatar
Det är fortfarande mer Braziljenare och Polack jävlar i Tibia än "svennar" så saken är då klar.
Citera
2009-01-09, 17:48
Medlem
storytellers avatar
Spelar egentligen ingen som helst roll om det är svenskar, brasilianare eller polacker som regerar servarna. Sist jag lirade Tibia blev jag borthuntad utan anledning av några gymnasiekids från Stockholm.
Slutsats; är de som "äger" servern födda på 1990-talet så kommer du få problem, oavsett nationalitet...
Citera
2009-01-10, 04:09
Medlem
The Crashs avatar
tibia är drygt... blir jag höglevlad någon gång ska jag hunta ner vartenda polackjävel som finns
Citera
2009-01-10, 14:35
Medlem
Insuliins avatar
Sålde mitt mainaccount, men tänkte börja på nytt. Finns det något gäng som lirar på en server man kan joina, eller finns det ett gäng som är på att börja lira på en ny server?
Citera
2009-01-10, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Det är fortfarande mer Braziljenare och Polack jävlar i Tibia än "svennar" så saken är då klar.
Nej, det är det inte. Beror helt på servern. Men du kanske sitter på en amerikansk.
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
tibia är drygt... blir jag höglevlad någon gång ska jag hunta ner vartenda polackjävel som finns
Om du inte är grymt mycket högre level än de andra så kommer du nog inte bli höglvlad länge. Man ska nog försöka att hålla viss respekt och ibland får man vara tvungen att svälja sin stolthet för att inte bli hunted.
Citera
2009-01-10, 17:28
Medlem
Jospans avatar
Konstigt för att på de servrarna jag har spelat på har det alltid uppkommit polacker och braziljanare mer eller mindre.

Den enda servern jag har upplevt många svenska och engelska spelare är antica för flera år sedan. Sedan har det blivit mer och mer PLs och BRs.

Har spelat på Antica, Solera och Elysia.
Citera
2009-01-11, 10:51
Medlem
Är det någon som vet vart man snabbast, och säkrast bottar upp en lvl 38 elder druid?
Citera
2009-01-11, 11:11
Medlem
Insuliins avatar
Citerar mig själv...
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Finns det något gäng som lirar på en server man kan joina, eller är det några som är intresserade av att börja lira på en ny server?
Citera
2009-01-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Citerar mig själv...

Hiberna. msga ditt namn om du börjar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto