Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-06, 00:04
Medlem
Duumburks avatar
Vad hände?
Eftersom jag botar för det mesta så är det inte så frustrerande att dö längre. Men förr var det förjäääävligt
Citera
2007-12-06, 16:14
Medlem
Duumburks avatar
Ojoj, "This year Santa has got some very special new features for you in his sack. Often wished for on the proposal board, now it is finally here: shared experience! The healing powers of druids and the fabulous blocking of strong knights will finally pay off the same way as the damage dealing of sorcerers and paladins."

Riktigt bra, länge velat ha det såhär!
Citera
2007-12-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Hehe, ajo det blir nog "Warloria" ändå. Vilka "leder" för tillfället då?

Heretics atm men bound har chans att döda folk pga denna uptade som ändras nu till Jul
Citera
2007-12-06, 17:39
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Heretics atm men bound har chans att döda folk pga denna uptade som ändras nu till Jul

Vadårå? Fler "mages"?
Citera
2007-12-06, 19:03
Medlem
Foorgs avatar
Mycket som fortf låter skit med updaten... Antar att man är rädd för förändringar...

Duumburk, joina valoria.
Citera
2007-12-06, 20:15
Medlem
Citat:
Vadårå? Fler "mages"?

De har betydligt lägre chars än oss och eftersom lvln inte spelar roll för tillfället (Nästan) så har de inte så jävla dåliga chars trots den låga lvln.

+ vi har finare mages.
Citera
2007-12-06, 23:06
Medlem
Duumburks avatar
Jag har precis börjat på Va(r)loria.

Äh, jag tycker att updaten för med sig riktigt bra updates. Sen har jag inte lirat på typ ett år så är väl inte rätt man att uttala mig. Men tycker det känns mer som att det kräver teamplay nu, vilket i sin tur gör så att spelet kräver mer skill.

Tycker det är rätt att knights inte ska kunna hela bra, utan måste ha en bra druid / sorc bakom sig. Men det är min åsikt, vad jag har förstått så gråter knightsen på tibia.com. Jag tycker det är fel att böla innan vi ens har fått testa updaten!

Vad tycker du är negativt med updaten då?
Citera
2007-12-06, 23:23
Bannlyst
Klart man lirar tibia! Server aurea här

Uppdateringen kommer vara jävligt kasst för knights! Har själv lirat test på både mage och knight. Knights kommer vara så kasst pga deras atk spells kommer försämras och dom kommer heala mycket sämre. Uhs blir ju helt värdelösa! Knights kommer få healing potions som kostar 1,5 - 2k mer än vad en bp uh kostar, man kommer heala 600 - 700hp med dom BÄSTA healing potions. Detta gör så att knights inte kommer gå plus på att hunta drags/frosts osv(Om man då inte har lootluck och lootar Royal helmets osv). Mage kommer där emot vara jävligt bra! Både druider och sorcerer kommer få massa nya spells och de kommer kunna skjuta "exori vis" osv från distans!

Druider kommer ha mest atk spells och kommer vara bäst! Så börja levla druider!
Citera
2007-12-06, 23:32
Medlem
General Hests avatar
AUREA!

Pma mig för namn.
Citera
2007-12-06, 23:44
Medlem
Duumburks avatar
Samtidigt så kommer du att kunna hela dubbelt så snabbt... Finns fördelar också, se det inte bara negativt.
Citera
2007-12-07, 00:43
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Samtidigt så kommer du att kunna hela dubbelt så snabbt... Finns fördelar också, se det inte bara negativt.
Jo, men i detta fall överstiger deras negativa egenskaper de positiva

Kommer botta sönder min ek på turtles å driva in cash, medans jag levlar en druid på annat acc

Ska bli rätt skoj ändå faktiskt...
Citera
2007-12-07, 00:53
Medlem
Fojoss avatar
Citat:

Vad tycker du är negativt med updaten då?

Potions som kostar 8,7k per backpack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in