Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-07, 20:38
Medlem
Tjugofems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Okej tackar, då blire till att fylla på prem på det nya direkt

Nå, kom igen nu FB:are. Några bottare måste det ju finnas här? Vad använder ni er utav?
Tack på förhand

Neobot är bäst. Sålänge du inte har "allow minimize" igång så är du 99% safe, för nu iallfall.
Den kan vara lite knepig i början, men så fort du börjar vänja dig så är den grym. Gå till forums > free scripts så hittar du mycket.

Det kostar 50kr i månaden typ.. http://www.elvensoft.net/
Citera
2011-09-08, 01:55
Medlem
miness avatar
jag kallas Jemme och hänger fortfarande runt tibia, är du manisk kan du inte släppa sakerna

är det någon där ute som jag känner som fortfarande tar återfall? är det ens någon som känner till mitt namn idag?

hursom; jag är väldigt narcissistisk så jag var tvungen att kolla. det är jag som är Jemme som sagt och om någon gammal räv lirar inferna så hör av er
Senast redigerad av mines 2011-09-08 kl. 01:55. Anledning: tjack
Citera
2011-09-08, 05:42
Medlem
Någon som lirar på Dolera?

Cold Valentine
Citera
2011-09-08, 11:29
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Bara jag som har svårt för non-pvp servrar? Fan vad sne jag blir när jag ser massa snubbar på t.ex Tibiacast som glider runt och spelar i "fred". Fan hälften av de som är online är tråkigare att prata med än NPCs
Citera
2011-09-08, 12:03
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Bara jag som har svårt för non-pvp servrar? Fan vad sne jag blir när jag ser massa snubbar på t.ex Tibiacast som glider runt och spelar i "fred". Fan hälften av de som är online är tråkigare att prata med än NPCs

Jag älskar non-pvp servrarna. jag tröttnade på allt pvpande och krigande efter bara 1 krig som inte varade jätte långt men var otroligt frustrerande.
Hatade att bli jagad av Mercenarys när man huntade på deras jakt marker utan att ha betalat deras "skatt".
Alla som stod och tränade och fiskade och inte gjorde så mycket annat bara för att man kunde.
i non-pvp så blir skills en utmaning efter ett tag. Man blir inte PKad. man kan mer fokusera på sig själv :P
Citera
2011-09-08, 12:09
Medlem
Bullmajas avatar
263rp samt en 192ek i ledande guilden på Lunara. Säg till om ni behöver hjälp
Citera
2011-09-08, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjugofem
Neobot är bäst. Sålänge du inte har "allow minimize" igång så är du 99% safe, för nu iallfall.
Den kan vara lite knepig i början, men så fort du börjar vänja dig så är den grym. Gå till forums > free scripts så hittar du mycket.

Det kostar 50kr i månaden typ.. http://www.elvensoft.net/
Yes tack. Finns det inget hack som gör att man kan få använda trial i mer än 3 dagar?
Kommer köpa den men får in pengar först den 25:e..
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Jag älskar non-pvp servrarna. jag tröttnade på allt pvpande och krigande efter bara 1 krig som inte varade jätte långt men var otroligt frustrerande.
Hatade att bli jagad av Mercenarys när man huntade på deras jakt marker utan att ha betalat deras "skatt".
Alla som stod och tränade och fiskade och inte gjorde så mycket annat bara för att man kunde.
i non-pvp så blir skills en utmaning efter ett tag. Man blir inte PKad. man kan mer fokusera på sig själv :P
Fast i non-pvp kan du inte döda någon om dom gör något, t.ex. snor dina lootbags, tar din spawn osv. Tibia utan pvp är som att runka utan händer
Citera
2011-09-08, 18:41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Gänget jag lirar med på Elysia vill dra till Hiberna så får väl börja spela på charen jag redan har där då.. hur många är de som fortfarande lirar på Hiberna?

nicke o ja funderar på antica.. kmr dock ha några chars kvar på hiberna
Citera
2011-09-08, 18:42
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tål inte non pvp servers. Skulle ALDRIG klara av att spela där för att man inte skulle kunna göra ett piss om nån kom och jävlades med en.
Citera
2011-09-08, 18:54
Medlem
Ozirys avatar
Är det spelare som kör helt utan fusk? Då menar jag utan ett ända fusk?
Jag körde för några år sen och då bottade alla, det var liksom accepterat. Hur ser det ut nu?

Vill verkligen köra igen men orkar inte med allt fuskade.. det blir liksom inte någon community när alla är afk
Citera
2011-09-08, 18:56
Medlem
Deathwanderers avatar
dom flesta fuskar fortf..:
Citera
2011-09-08, 19:26
Medlem
Ozirys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
dom flesta fuskar fortf..: