Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-07-13, 13:45
Medlem
bsi5s avatar
Börjar bli trött på att starta på nya servrar 24/7 så nu vill jag verkligen hitta den rätta!

vill gärna att ngn/ngra från flashback skulle kunna bjuda in mig på ngn serv som är aktiva nästan varje dag , jag bottar 24/7 med ngn mage som main sen medans staminan går upp kör jag med 1-2 eks som money makers...

har även pacc nu och är ju ett + om den/dom jag ska börja spela med har det med..

hör av dig om du vill ha ngn svensk snubbe till din serv!

NON-PVP är inget för mig!

skriv här lr i privat mail!
Citera
2011-07-13, 18:21
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Börjat köra upp en knigge på Elysia, har några internet polare som lirar där, tills dess att folk blir aktiva på Hiberna igen, alternativt skickar jag över min mage från hiberna till antingen Elysia eller Antica när jag kan (om 2 månader?)

Elysia verkar dock vara "Botters paradise", inte mycket folk alls på denna server och spawns är nästan alltid lediga vad jag förstått de som, flera polare har moneymakers som de bottar och även sina main chars, verkar botta helt ostört.

Jag bottar inte men tycker de är skönt ändå, är bara lvl 18 men har än sålänge inte stött på en jäkel i samma spawn som mig

d e ju du nicke o jake som e inaktiva, vi andra kör.. fått med mig 3 rls också..
Citera
2011-07-13, 18:26
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bsi5
Börjar bli trött på att starta på nya servrar 24/7 så nu vill jag verkligen hitta den rätta!

vill gärna att ngn/ngra från flashback skulle kunna bjuda in mig på ngn serv som är aktiva nästan varje dag , jag bottar 24/7 med ngn mage som main sen medans staminan går upp kör jag med 1-2 eks som money makers...

har även pacc nu och är ju ett + om den/dom jag ska börja spela med har det med..

hör av dig om du vill ha ngn svensk snubbe till din serv!

NON-PVP är inget för mig!

skriv här lr i privat mail!

vi e nåra som kör hiberna, dock e vi lite splittrade vissa krigar o vissa kör normalt.. jag o nåra rls kör varje dag, mest bottar vi.. men när alla blir högre så kan man börja göra saker tsm.. kan inte lova nåt speciellt på vår server, men har du ingenstanns o komma, så joina
Citera
2011-07-13, 19:17
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
d e ju du nicke o jake som e inaktiva, vi andra kör.. fått med mig 3 rls också..
Jake sa att han möjligtvis börjar efter sommaren igen och Nicke vad jag förstått de som spelar än ännu fast skulle transfera någon char eller vad det var eftersom han var i brist på pengar.

Men jag trodde alla blev inaktiva, iallafall de som jag har på viplisten är de oftast bara 1-2 online och sedan blev de väl lite svårare att förstå vilka som var inaktiva och inte i och med att vissa skapade Dark mortals hehe.
Citera
2011-07-14, 00:41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Jake sa att han möjligtvis börjar efter sommaren igen och Nicke vad jag förstått de som spelar än ännu fast skulle transfera någon char eller vad det var eftersom han var i brist på pengar.

Men jag trodde alla blev inaktiva, iallafall de som jag har på viplisten är de oftast bara 1-2 online och sedan blev de väl lite svårare att förstå vilka som var inaktiva och inte i och med att vissa skapade Dark mortals hehe.

hörde också att jake har tröttnat, men kanske efter sommarn.. brukar bli så.. xD
nicke bytte till sig en sorc om jag förstog d rätt.. men jobbar mkt, o har inte tid men ska börja snart.. fast d har han iofs sagt ett tag nu.. fattarf inte riktigt.. vilken char har du min som vippad? har slutat lira på druiden.. funderar på o dra alla vi som inte krigar in i en guild o försöka få upp lite folk så vi kan göra grejer.. x)
Citera
2011-07-14, 01:06
Medlem
bsi5s avatar
håller på med en sorc på hiberna nu msg nick på alla som spelar där (om ni vill :P)
Citera
2011-07-14, 09:31
Medlem
chullans avatar
Citat:

Vilka av dem skapade DM? Alltid roligt att veta vilka man kommer kriga mot!
Citera
2011-07-14, 12:25
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Är nya updaten något att ha? Funderar på att börja till hösten igen, nån månad eller så för att utforska det nya som kommit till i sommar. Är lvl 173 EK, hur har updaten påverkat min char?
Citera
2011-07-14, 13:42
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Vilka av dem skapade DM? Alltid roligt att veta vilka man kommer kriga mot!

folk i dm joinade dt, vilken char drar du över isåfall om du inte redan e där xD
Citera
2011-07-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Är nya updaten något att ha? Funderar på att börja till hösten igen, nån månad eller så för att utforska det nya som kommit till i sommar. Är lvl 173 EK, hur har updaten påverkat min char?

När sist spelade du?
Citera
2011-07-14, 22:55
Medlem
Om folket ska börja lira på nya serverar så ska ni givetvis köra på antingen Inferna eller Dolera.

Det är inte så värst mycket mer PK på hardcore i jämförelse med normala. De som inte testat på några år kommer finna det mycket lättare nu i jämförelse med vad det har varit tidigare, man blir inte längre rookad så fort man lämnar templet.

Har en 50 ED vid namnet Sulfide på Dolera.

Så länge man är försiktig och inte kaxxar med folk så går det hur bra som helst. Dolera är bra eftersom att det är enkelt för oss som Svennar att spela då Amerikanerna inte gör det, vilket givetvis minskar risken för att bli dödad. Det är också skönt att spela på en USA-server då folk pratar bättre engelska här och något lagg har jag inte upplevt.

Det bästa vore om det var ett gäng på 20~ personer här som har tröttnat på Normal-PvP eller helt enkelt känner för att börja på en ny server, börjar att spela tillsammans. Gör en Guild och ser till att det endast är folk som har lite innan för pannbenet som får invite. Folk som inte käftar emot, random pkar eller bråkar innan man har tillräckligt hög level och kontakter. Folk som blir förbannade på någon level 6 BR i rook och vippar personen för att döda denne senare i main kommer inte att överleva länge.
Citera
2011-07-14, 23:06
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hörde också att jake har tröttnat, men kanske efter sommarn.. brukar bli så.. xD
nicke bytte till sig en sorc om jag förstog d rätt.. men jobbar mkt, o har inte tid men ska börja snart.. fast d har han iofs sagt ett tag nu.. fattarf inte riktigt.. vilken char har du min som vippad? har slutat lira på druiden.. funderar på o dra alla vi som inte krigar in i en guild o försöka få upp lite folk så vi kan göra grejer.. x)

Zemes är de jag kör/körde på, köpte prem igen för 10 minuter sedan så kommer nog spela både på Elysia och Hiberna lite grann, nu när jag kört Elysia de senaste har suget på Zemes blivit riktigt stort så jag ska får väl se vart jag hamnar i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in