Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-26, 19:12
Medlem
Ngn som vet var jag kan hunta med 61 ED? Basic mage-eq, mlvl 46
Vill ha sjukt snabb exp, och säg inte water elementals
Citera
2011-05-26, 19:47
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kawkan

Haha det sjuka är att waterelemental + task är nog det snabbaste du kan få i exp vägar. Eller kanske workers om du vill wasta lite, eller drags 80-100k/h eller ancient 60-80k/h med prof.
Citera
2011-05-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuslig
Haha det sjuka är att waterelemental + task är nog det snabbaste du kan få i exp vägar. Eller kanske workers om du vill wasta lite, eller drags 80-100k/h eller ancient 60-80k/h med prof.
Haha, får väl fortsätta på waters då sjukt less på dom bara xd
Citera
2011-05-26, 19:58
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Demona är jävligt bra, rätt nice exp/h och typ alltid mycket profit. Serpents går säkert också men tror inte alltid att det kommer vara profit.
Annars går de ju o köra själv på typ frost/dls med sd men de lär inte vara lika roligt;d

Okej, demonas med en blocker antar jag då?
grejjen är att jag har inte allt för mycket erfarenhet av powerlevling som mage, men från vad jag hört ska det vara sjukt snabb exp..

kikade lite youtube klipp och tibiacast och såg när de körde sds på serpents, fyfan vilken xp/h :>

såg någon som skrev något om avalanche i poi dls? hur ser den spawnen ut?
Citera
2011-05-26, 19:59
Medlem
wusligs avatar
Citat:
Haha, får väl fortsätta på waters då sjukt less på dom bara xd

Du skulle kunna testa nighstalkers i vandura..-1. Du möter nighstalkers, bonebeast, gs och en wyvern..tråkig jävla spawn dock, men jag och en polare bottade där typ 70-85
Citera
2011-05-26, 20:35
Medlem
Citat:
grejjen är att jag har inte allt för mycket erfarenhet av powerlevling som mage, men från vad jag hört ska det vara sjukt snabb exp..

kikade lite youtube klipp och tibiacast och såg när de körde sds på serpents, fyfan vilken xp/h :>

Är väl typ en stor jävla grotta, kan dock vara farligare än frosts och definitivt annat som du kör med blocker, tanken är ju att du ska få med 3-4 DL's för mest profit och exp.
Citera
2011-05-27, 00:04
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
är det lågt antal players på hans server, och han vet hur man effektivt dödar WL med sds, så kommer han göra det. gjorde nämligen det själv på min 94 ed, var väll runt en 500 players online
Konstigt, körde själv på min 80+ed med sds och hade inget problem med spawnen;o Och jag spelar på server där det som max är 330~ inne kanske
Citera
2011-05-27, 00:08
Medlem
mrcuuls avatar
Citat:

Självklart ska du köra demona utan blocker, annars kommer det bli waste typ;o
Men poi dls är ett ganska bra val annars med avalanche, men kan dock bli lite farligare än vad demona skulle vara. Men i dls skulle du väl nå upp mot 200-300k/h
Citera
2011-05-27, 01:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcuul
Konstigt, körde själv på min 80+ed med sds och hade inget problem med spawnen;o Och jag spelar på server där det som max är 330~ inne kanske
hmm okej, weird. kanske var mindre players då, var väll en 4 månader sen jag gjorde det, så har inte stenkoll på antalet players ^^
Citera
2011-05-27, 12:03
Medlem
Citat:

Gå tomben syd väst om ankrahmun, gå ner till sista våningen efter coin och kör där med avalanches, du får nog minst 150-200k/timmen men du bör ha en blocker i den leveln.
Citera
2011-05-27, 12:17
Medlem
är det nån här som har någon aning om Tibia är på gång till mac??
Citera
2011-05-27, 12:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haalp
är det nån här som har någon aning om Tibia är på gång till mac??
haha tvivlar starkt på det, de har inte tillräkligt många användare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in