Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jag minns när man skolkade en heldag för att glida med sin 42 pally i PoH bara för att få en kick framåt halv 5-snåret med en GS i ryggen och så var den dagens exp förlorad. Den tomheten man kände då... den var obeskrivlig och jag tvekar på att något annat spel i historien kunnat frambringa dom känslorna.
Ja, så om du hade ett val skulle du gå tillbax till non-hotkeys, seg level, kämpade som FAN för exp, alla hunting spots var tagna, fanns mkt mindre huntingställen, du kämpar i en dag för en level, en polack kommer och dödar dig och plockar på sig all din loot du kämpat för inklusive din armor eller vapen, du fortsätter, blir samma level igen, blir ägd av en giant spider, 3 år senare är du level 100 och kan kriga med dina kamrater och du kan skjuta ett par bolts o lägga ett par sds så nån dör och alla springer segt och tar fett lite, 1 år senare är du level 150, 3 år till du är level 200 och börjar klaga på för lite hunting ställen, för lite att göra, för lite städer, du gör samma sak HELA TIDEN varje dag.
Ja, det låter frestande. Bara för att man fick "adrenalinkicks" då av Giant Spiders och du minns när du hade kämpat så hårt för att sedan dö, och du kommer ihåg att du var ung osv.. Du hade inte gillat det idagens läge...
Kolla även på det "Medelmåttan" ^ skrivit, att det är upptaget på ett NYTT huntingställe, och ÄVEN är det mindre spelare idag än var det var DÅ... Det hade inte funkat helt enkelt, jag håller med om att det var skoj, men man tänker för mycket, det skulle suga i längden, det var inte enns så bra, det var bara det att man var ny.
OBS jag riktar inte bara denna post mot dig BonhommeDeNeige utan alla som hela tiden ska grina om sina j*vla "Tibiaminnen" berättandes att dom kämpade för att bli level 8 eller dyl...