Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-04-24, 00:08
Medlem
presarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Beror på vilket monster du ska döda osv, sök på monstret på tibia.wikia~ och så kommer du se vad dom är svaga/starka mot
Okej tack
Citera
2011-04-24, 00:20
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakcc3
Du lirar också på Isara ser ja :d
Japp japp, dock inte på den charen
Citera
2011-04-24, 02:11
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vart är ok att hunta med profit som rp 54? Trött på mutated rats,mutated humans,tombs och drakar.

Bonebeast island, Crystal Spiders, GS field i PoH. Det körde jag när jag va i din lvl och jag gick galen profit på allt.
Citera
2011-04-24, 03:49
Medlem
http://img840.imageshack.us/i/pierrek.jpg/

ber om ursäkt för imageshack då fuskbugg låg nere

dra denna mest för prove a point.
Citera
2011-04-24, 03:56
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osexig
http://img840.imageshack.us/i/pierrek.jpg/

ber om ursäkt för imageshack då fuskbugg låg nere

dra denna mest för prove a point.
bitterfitta eaheuaehua
Citera
2011-04-24, 10:43
Medlem
Om någon lirar på antica så PMa.

Citat:
Ursprungligen postat av Busfroe1
Bonebeast island, Crystal Spiders, GS field i PoH. Det körde jag när jag va i din lvl och jag gick galen profit på allt.

ingen tillgång till bb island, minns inte hur man tar sig till crystal spiders och poh tycker jag är fruktansvärt tråkigt. kör lite zombies atm.

kunde kört helheim också men delen där man ska fylla en kanna med myror är förstörd för mig. jag slutade spela 2år sen och hittar inte kannan längre :-(!
Senast redigerad av testocyp 2011-04-24 kl. 10:45.
Citera
2011-04-24, 15:16
Medlem
jakcc3s avatar
Någon som kan tipsa vart en 40 ED kan hunta med profit? Gått back varje hunt på cycs med mana pots. Tack på förhand
Citera
2011-04-24, 20:12
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Om någon lirar på antica så PMa.

ingen tillgång till bb island, minns inte hur man tar sig till crystal spiders och poh tycker jag är fruktansvärt tråkigt. kör lite zombies atm.

kunde kört helheim också men delen där man ska fylla en kanna med myror är förstörd för mig. jag slutade spela 2år sen och hittar inte kannan längre :-(!

Går att fixa en ny kanna. Tibia är tråkigt, det är bara att inse att de få alternativen du har är den enda vägen
Citera
2011-04-24, 20:49
Medlem
Citat:
Någon som kan tipsa vart en 40 ED kan hunta med profit? Gått back varje hunt på cycs med mana pots. Tack på förhand

Mutated humans i Yalahar och Earth Elementals i edron

70k exp/hour minst och alltid profit
Citera
2011-04-24, 23:05
Medlem
ekkers avatar
Citat:

Kolla på wikia var du har crystal spiders, sjukt jävla bra där... Bra exp och asnice loot, var försiktig dock på den lvl eftersom deras meele inte sär att leka med ...
Fast spelar du samma server som mig och är där när jag är där så kommer de spruta sd´s
Citera
2011-04-25, 09:51
Medlem
loakses avatar
Tappade mina char för 8 månader sedan och beställde en ny recovery key hem till mig, någon som vet hur lång tid det kommar ta? läste på sidan att det tar 4 veckor men vafan 4 veckor för ett brev.
Citera
2011-04-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Går att fixa en ny kanna. Tibia är tråkigt, det är bara att inse att de få alternativen du har är den enda vägen

Därför man började botta igen ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in