Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Jag är lite sugen på att börja, vad heter du in game?
Nickar Lord Zapto på min nuvarande mainchar (yep, jag var runt 13 år när jag nickade charen), men hursomhelst, försök få tag på mig ingame så får du all hjälp du behöver.
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Kan man flytta över från en non pvp till en pvp serv? Eller är det pvp till pvp osv? Har iallafall för mig att man kan flytta över chars från olika världar.
Förresten, tänkte köra med neobot. Är det botten att rekommendera om man ska botta Tibia i dagsläget?
Och tänkte spela pally, är det lätt att botta med? Eller ska man köra knight?
Som redan sagts så kan du inte flytta från npvp till pvp, angående Neo, ja, det är såvitt jag vet den enda någorlunda säkra botten just nu.
Personligen tycker jag paladins är riktigt jobbiga att botta upp till 120+, knights är väl det enklaste men att botta en mage är nästan vad som är mest värt i längden om du nu planerar att ha den som main (imo)!
Och för er som missade det; om någon är intresserad av att börja lira på Aldora så hjälper jag er gärna sålänge ni är tillräckligt seriösa för att det ska vara värt att satsa på (har ~lvl150 mains jag boostar er på, samt bidrar med viss eq etc).
Hade tänkt försöka dra ihop en guild snart, som då kommer vara under mitt beskydd så att säga, så planerar ni att börja så är detta ett väldigt bra tillfälle