Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-28, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Då har man tagit upp botten igen. En 70+ knight på en non-pvp värld. Låter oftast botten sköta sitt medan jag sköter mitt. Kollar till den då och då, behöver tömma den ca. var fjärde timme beroende på vad för loot jag får. 74 Sword har jag. Några rekomendationer på något nytt bott ställe jag kan gå på? Eller måste jag få upp min swordfighting lite mer? Räcker kanske bara att byta ut mitt firesword mot en justice seeker för o få upp skadan lite? Någon mer insatt i Knight Botting?

Kan ju tilllägga att jag enbart bottar för att få pengar till att expa på min druid och min paladin.
För det första, vart bottar du nu? I längden tycker jag helt klart att det lönar sig att köpa ett bättre vapen, du kan ju alltid sälja det vidare när du känner dig klar.

Sen borde du ju helt klart försöka hitta ett script som har inbyggt depositer/refiller, så du slipper hålla på att fixa det själv
Citera
2011-03-28, 14:41
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Då har man tagit upp botten igen. En 70+ knight på en non-pvp värld. Låter oftast botten sköta sitt medan jag sköter mitt. Kollar till den då och då, behöver tömma den ca. var fjärde timme beroende på vad för loot jag får. 74 Sword har jag. Några rekomendationer på något nytt bott ställe jag kan gå på? Eller måste jag få upp min swordfighting lite mer? Räcker kanske bara att byta ut mitt firesword mot en justice seeker för o få upp skadan lite? Någon mer insatt i Knight Botting?

Kan ju tilllägga att jag enbart bottar för att få pengar till att expa på min druid och min paladin.

För det första, du ska helt klart uppgradera ditt vapen Ger dig mer exp/h & mer profit.
Prova Frost Giants på Tyrsung, hyffsad exp & bra profit. Du behöver absolut inte träna, jag har en lvl ~90 bot EK med 76 i axe, har aldrig haft problem
Citera
2011-03-28, 18:11
Medlem
presarios avatar
Tänkte börja botta upp en gubbe för min 114 rp blev bannad Någon som vet något ''bra'' bott som e kostnadfritt? btw någon som lirar obsidia? Tack i förhand.
Citera
2011-03-28, 19:00
Medlem
Lirade många år i yngre dagar. Funderar nu på ó starta en char och bara botta (Knight of course) lite facc tills vidare, bör man köra en non pvp om man mest vill chilla?

Har en del problem med förändringar som har skett i spelet, samt den enormt tröga starten..

Ng bott kanske är en lösning?

Vad säger ni?
Citera
2011-03-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WAOW
Lirade många år i yngre dagar. Funderar nu på ó starta en char och bara botta (Knight of course) lite facc tills vidare, bör man köra en non pvp om man mest vill chilla?

Har en del problem med förändringar som har skett i spelet, samt den enormt tröga starten..

Vad säger ni?
NG är en väldigt bra lösning.. om du vill bli bannad Punga ut 30 spänn i månaden för Neobot så är du helt safe
Citera
2011-03-28, 22:39
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisssen
NG är en väldigt bra lösning.. om du vill bli bannad Punga ut 30 spänn i månaden för Neobot så är du helt safe

+1

@ Han andra snubben en bit ovanför mig:

Ja du bör köra non-pvp för att "chilla" (ingen risk att bli PKad/PA'd)
Knight är väldigt lätt men du bör fixa prem för att kunna botta snabbt & tjäna mer cash
Citera
2011-03-28, 22:58
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WAOW

Vad säger ni?
Om du vill bli bannad direkt, visst!
Citera
2011-03-28, 23:46
Medlem
Deathwanderers avatar
neo!

fast ja tycker hittills elfbot e den bästa boten ja nånsin haft.. synd att den itne e safe längre
Citera
2011-03-29, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
neo!

fast ja tycker hittills elfbot e den bästa boten ja nånsin haft.. synd att den itne e safe längre

+1

Den var så sjukt lättanvänd
Citera
2011-03-29, 10:36
Medlem
Deathwanderers avatar
ja precis..

e d ba min neo som hänger sig ibland? alltså importar rätt o så, men d funkar inte..så ja måste typ stänga av o göra om 2-3 ggr sen funkar de :S

sen e d typ fan inte en ända script som funkar 100% afk heller, alltid nåt som buggar sig.. men inte nån jävel verkar ha problemt -.-
Citera
2011-03-29, 11:21
Medlem
Stevies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Hyffsat säker att det var knightsolo, säkert såld nu men daniel hade charen ett tag tror jag! (gammal berylian höhöhö)

Btw stefan, blockat mig på msn eller? ser dig fan aldrig inne längre ;' (

Är aldrig inne på MSN längre (that's so 2000 xD).

Facebook! Adda mig!!
Citera
2011-03-29, 12:45
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
ja precis..

e d ba min neo som hänger sig ibland? alltså importar rätt o så, men d funkar inte..så ja måste typ stänga av o göra om 2-3 ggr sen funkar de :S

sen e d typ fan inte en ända script som funkar 100% afk heller, alltid nåt som buggar sig.. men inte nån jävel verkar ha problemt -.-

Märkligt, kör du neobot som administratör?

Du har nog bara haft otur och fått kassa scripts, de jag kör funkar 100% afk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in