Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-28, 23:36
Medlem
Är det värt att börja igen efter ett uppehåll på några månader?
Hur är det med low-level knights nu med dom nya spellsen?
När kan man få mounts? Är det dyrt/svårt?
Citera
2010-12-29, 00:29
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grmmbl
Min rent spontana reaktion är; Vad hette du när du var med i Glamour?

/Baron Claus-Hubert

Du har PM.
Citera
2010-12-29, 00:49
Bannlyst
Om det existerar någon tillbakadragen Antica-spelare här på Flashback som har ett konto med pengar på så tar jag gärna emot det. Samlar ihop till nobleman-addonsen och det går lite långsamt, tänkte att jag kunde testa turen på Flashback.
Citera
2010-12-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoku
Kostar det att transfera gubben till en annan värld?

Kostar 20 euro per character, men inget jag rekommenderar om du inte har full koll på hur man gör. Gjorde en transfer igår, precis enligt beskrivningen av hur man ska göra. Tibia har ännu inte godkänt affären, enligt dem är den obetald. Det är det inte enligt varken mig eller banken. Så gör det inte så länge du inte har råd att gambla med de pengarna. Lyckas man är det ju en fördel, bara man inte gör det via bank transfer.
Citera
2010-12-29, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GulSpade
Kostar 20 euro per character, men inget jag rekommenderar om du inte har full koll på hur man gör. Gjorde en transfer igår, precis enligt beskrivningen av hur man ska göra. Tibia har ännu inte godkänt affären, enligt dem är den obetald. Det är det inte enligt varken mig eller banken. Så gör det inte så länge du inte har råd att gambla med de pengarna. Lyckas man är det ju en fördel, bara man inte gör det via bank transfer.

Om du betalar med banktransaktion så tar det alltid en jävla massa tid. Jag köpte premium till Tibia en gång med banktransaktion och det tog ungefär 4-5 dagar innan jag fick premiumet.

Du kanske får din char överförd om ett par dagar?
Citera
2010-12-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastMovement
Om du betalar med banktransaktion så tar det alltid en jävla massa tid. Jag köpte premium till Tibia en gång med banktransaktion och det tog ungefär 4-5 dagar innan jag fick premiumet.

Du kanske får din char överförd om ett par dagar?

Kan vara så, får hoppas det. I vilket fall som helst så är Visa/MasterCard att föredra om man har det.
Citera
2010-12-29, 20:43
Medlem
Bottade ett par timmar för att komma upp lite i level med min level 13 knight, när jag kommer tillbaka har jag en wolf som mount. Tittar jag på tibia.wikia så måste man vara prem och ha gjort något för att få ett mount. Vargen finns heller inte med där.

Någon som kan förklara vad som hänt? :O
Citera
2010-12-29, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wiberg13
Bottade ett par timmar för att komma upp lite i level med min level 13 knight, när jag kommer tillbaka har jag en wolf som mount.

Det finns inget mount som ens liknar en wolf.

http://tibia.wikia.com/wiki/Mounts
Citera
2010-12-30, 00:20
Medlem
Zokus avatar
Citat:
Bottade ett par timmar för att komma upp lite i level med min level 13 knight, när jag kommer tillbaka har jag en wolf som mount. Tittar jag på tibia.wikia så måste man vara prem och ha gjort något för att få ett mount. Vargen finns heller inte med där.

Någon som kan förklara vad som hänt? :O

Det går ju skit segt att lvla, vad använder du för bot? Är det gratis
Citera
2010-12-30, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoku
Det går ju skit segt att lvla, vad använder du för bot? Är det gratis

Nej det är inte gratis såvida du inte använder en crackad version men då kan du riskera att få ditt account hackat istället.
Citera
2010-12-30, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastMovement
Det finns inget mount som ens liknar en wolf.

http://tibia.wikia.com/wiki/Mounts

Ser ut som en Warwolf
Citera
2010-12-30, 07:52
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ser ut som en Warwolf

Vilken av dom ser ut som en Warwolf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera