Spelat till och från i 10 år ungefær, har fortfarande kvar min char på Antica.
Men nu loggar jag bara in lite då och då før att prata med vænner och kolla læget..
Har inte expat på flera år och kommer nog inte børja spela seriøst igen..men vem vet..ær fortfarande sugen på det till och från, men nær man væl ær påvæg att expa så inser man att spelet har tappat sin charm..
Spelat till och från i 10 år ungefær, har fortfarande kvar min char på Antica.
Men nu loggar jag bara in lite då och då før att prata med vænner och kolla læget..
Har inte expat på flera år och kommer nog inte børja spela seriøst igen..men vem vet..ær fortfarande sugen på det till och från, men nær man væl ær påvæg att expa så inser man att spelet har tappat sin charm..
Samma här.. tror jag spelade det första gången för 8-9 år sen och jag får fortfarande sug efter att spela men såfort man loggar in märker man att det inte är ens i närheten så bra som förrut!
Tacka fan vet jag när det verkligen var sjukt stort att bli lvl 100 och man var en high-lvl på 50!
Jag kör på Win 7 x64 med open gl som grafikinställning. Kör jag med directx 5 så laggar det när man går men det ser normalt ut. Med directx 9 ser det ut så här http://data.fuskbugg.se/skalman01/-awoidjafon.jpg.
Ruskigt jobbigt, funderar på att multiboota med xp bara för att kunna lira normalt. Någon som varit med om liknande ?
Jag kör på Win 7 x64 med open gl som grafikinställning. Kör jag med directx 5 så laggar det när man går men det ser normalt ut. Med directx 9 ser det ut så här http://data.fuskbugg.se/skalman01/-awoidjafon.jpg.
Ruskigt jobbigt, funderar på att multiboota med xp bara för att kunna lira normalt. Någon som varit med om liknande ?
Såg fan ballt ut.
Jag kör med DirectX9, med Adjust framerate limit: Max. Då laggar det ingenting.
Testa det.
Har en lvl 105 ek samt 60 pal på non-pvp, blev bannad en gång under alla mina två år i tibia när massban började och slutade spela direkt.....någon som vet hur mkt man kan få på en sån char?
Har en lvl 105 ek samt 60 pal på non-pvp, blev bannad en gång under alla mina två år i tibia när massban började och slutade spela direkt.....någon som vet hur mkt man kan få på en sån char?
Tror inte att du kan räkna med så mycket då du säkerligen har en delete-warning på accountet. Sen är gubbarna på no-pvp, det drar nog ner priset det med. Men svårt att avgöra, kolla på blocket och sådana hemsidor och se vad accounts kostar där.