2009-09-11, 12:58
Medlem
Fridaynights avatar
Någon som kör på Premia?
Citera
2009-09-11, 14:21
Medlem
Neodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belseb
Är på nova just nu men inte aktiverat prem eller nånting, väntar bara på char-transfer så ska jag dra till Nerana (non-pvp).

Nej nej nej! Jag har haft en char där sen starten, lärt känna en hel del och tro mig - det är en värld du INTE vill till. Den enda anledningen jag ens loggar in där nuförtiden är för att chatta i den oftast väldigt aktiva game-chatten och snacka med gamla tibia-buddies.
Vill du veta nåt om Nerana så säg till

Men vill du köra non-pvp så rekommenderar jag Celesta där jag och ett par från Nerana startat upp.
Citera
2009-09-11, 14:22
Medlem
finns tibia fortfarande????
Citera
2009-09-11, 17:24
Medlem
semuors avatar
Citat:
Är på nova just nu men inte aktiverat prem eller nånting, väntar bara på char-transfer så ska jag dra till Nerana (non-pvp).

Du kan väl inte skifta från pvp till non-pvp i vilket fall?
Citera
2009-09-11, 18:58
Bannlyst
Jaha nu funderar dom på att implementera "World Transfer". Fyfan tänker dom bara på pengar eller? Satan va arg jag blir. Detta spel som var så jävla bra!! Går ju bara utförs!! Blir fan tårögd! saknar the old days med polarna
Citera
2009-09-12, 12:24
Medlem
Neodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semuor

Jo det kommer nog gå men ifall till just Nerana är tveksamt då servern är full.
Citera
2009-09-12, 14:26
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neodan
Nej nej nej! Jag har haft en char där sen starten, lärt känna en hel del och tro mig - det är en värld du INTE vill till. Den enda anledningen jag ens loggar in där nuförtiden är för att chatta i den oftast väldigt aktiva game-chatten och snacka med gamla tibia-buddies.
Vill du veta nåt om Nerana så säg till

Men vill du köra non-pvp så rekommenderar jag Celesta där jag och ett par från Nerana startat upp.

Vad är så hemskt med Nerana? Har 2 40+ där och inte märkt att den skulle vara så hemsk. Sen har jag flyttat över pengar och så dit redan tidigare så lär bli den iallafall.

Får se hur det blir med att den är full, är väl ingen server som är överfull nuförtiden? Har då aldrig haft problem att logga in med free-account tex.

Citat:
Ursprungligen postat av semuor

Det ska inte vara några problem, kommer gå att flytta till servers med mer restriktioner, inte åt andra hållet. Enforced -> alla, pvp -> pvp eller non-pvp, Non-pvp till non-pvp
Citera
2009-09-12, 16:59
Medlem
Neodans avatar
Citat:
Vad är så hemskt med Nerana? Har 2 40+ där och inte märkt att den skulle vara så hemsk. Sen har jag flyttat över pengar och så dit redan tidigare så lär bli den iallafall.

Får se hur det blir med att den är full, är väl ingen server som är överfull nuförtiden? Har då aldrig haft problem att logga in med free-account tex.

Vad nickar du? Kanske känner igen dig.

Allt som är fel med Tibia har Nerana en god del av men det finns ju också en jävla massa roligt folk också.
Citera
2009-09-12, 23:02
Medlem
Belsebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neodan
Vad nickar du? Kanske känner igen dig.

Allt som är fel med Tibia har Nerana en god del av men det finns ju också en jävla massa roligt folk också.

Tror jag inte, inte gjort mycket väsen av mig, Aemon Caar. Men inte spelat på nerana på ett tag nu.

Sprang på en lootbag med items/guld värt ca 25k när jag huntade idag, tackade man inte nej till. Har sett en botter sprungit runt i det området i flera dagar så är väl hans gömställe.
Citera
2009-09-12, 23:03
Medlem
Smajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Någon som kör på Premia?

Lirat länge? Spelade på Julabocken där.
Citera
2009-09-15, 15:17
Medlem
Neodans avatar
Ingen som kör Nova eller Celesta? Hade vart nice att knyta lite kontakter..

Dom snackar om att öppna nya servrar också, öppnar dom en premium värld så är det lugnt det som gäller!
Citera
2009-09-15, 15:26
Medlem
Lär ju vara non-pvp dem drar upp, som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in