Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-27, 20:30
Medlem
Någon som lirar OT på vanderlay.net?
Började lira igår med 2 polare men inte allt för befolkad server
Citera
2014-12-27, 21:56
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opbengt

älskar alltid dessa försök till gratis reklam för ot servers..
Citera
2014-12-28, 02:18
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opbengt

Det är så jävla kuktråkigt att lira OT-servrar, speciellt nu när vanliga Tibia blivit en stor jävla OT-server.
Citera
2014-12-28, 04:01
Medlem
MC.Hammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Tja!
Skriver igen då jag inte fick något svar förut....
Har tänkt att börja lira igen, jag spelade för ett halv år sen i någon månad men innan dess var det väl 10 år sedan!
Någon som är sugen på att börja igen eller är det någon som redan lirar som skulle vilja ha någon medspelare?

Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Är jävligt sugen på att börja lira igen, testade att prema mitt gamla account, men Aurora var inget vidare ställe att komma tillbaka på; lite folk och mycket pk-ers, saknar även folk att lira med då mina polare verkar ha kastat in handduken för gott. Så ifall någon känner sig sugen att börja lira på någon ny värld/redan lirar och varmhjärtat välkomnar mig att ha någon att spela med så tveka inte på att PM:a

Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Tänkte också börja spela lite för skoj, är det den nya servern som gäller eller Antica?

Hur är det med dom nya classerna? Kan man nu vara en Paladin närkamp osv? Är dom bra? Läste nånstans om detta :P

Jag är astaggad på att börja lira lite lätt från och av. Skitkul om vi teamar

Men finns det inte typ lvl 20 eller 30 till salu för nån billig peng? Kanske nån hemsida? Orkar inte rook och sen rotworms
Citera
2014-12-28, 11:51
Medlem
Vilken bot är det som gäller på tibia nu? Började lira på Morta igår, men tycker det är såååå jävla segt i början! Gärna att det är lätt att göra egna scripts också!
Citera
2014-12-28, 23:34
Medlem
Nån här som lirar chrona? Precis börjat, lvl 40 ek och 30ms
Citera
2014-12-29, 17:17
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Vilken bot är det som gäller på tibia nu? Började lira på Morta igår, men tycker det är såååå jävla segt i början! Gärna att det är lätt att göra egna scripts också!
Antingen Windbot eller Xenobot.
Båda har gratis trial i några dagar så är bara att prova bägge o se vilken som passar dig bäst.
Citera
2014-12-30, 17:19
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Jävla kukhorcipsoft som ska ge iväg massa dubbelexp och skit för att "fira".
Citera
2014-12-30, 18:22
Medlem
Någon som är intresserad av att börja lira en OT 7.4? Just nu kör jag på http://classicus.org men man måste ladda ner deras client. Är omkring 200-300 spelare på den servern.

Pma om ni är intresserade
Citera
2014-12-30, 21:29
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Jävla kukhorcipsoft som ska ge iväg massa dubbelexp och skit för att "fira".

Tycker att det ska bli bra med dubbel xp igen . Hoppas man hinner spela något mellan frugan nyårs firande och jobb
Citera
2014-12-31, 11:01
Medlem
Vart kör jag en 150 EK så snabbt som möjligt nu under dubbelexpen? Waste är inga problem, vill bara dra in så mycket som möjligt.
Citera
2014-12-31, 13:29
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeMastermind
Vart kör jag en 150 EK så snabbt som möjligt nu under dubbelexpen? Waste är inga problem, vill bara dra in så mycket som möjligt.
Två sidor jag kollar när jag inte riktigt vet vart jag ska gå. Sen så finns det en annan form tråd på tibia.org där folk har rapporerat lvl ställe exp/h och gp/h men har inte den länken på mobilen men står någon stans i den andra länken ifall du kollar genom dem trådarna
http://i.imgur.com/NUEZ4Bn.png
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=4238589
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in