Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-27, 18:17
Medlem
zupdawgs avatar
Varje gång jag sätter på ett script på min ed ställer sig charen och spammar utani hur och går fram och tillbaka över 2 sqms, vadfan är detta?
Citera
2014-08-27, 18:30
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Varje gång jag sätter på ett script på min ed ställer sig charen och spammar utani hur och går fram och tillbaka över 2 sqms, vadfan är detta?

Nu tror jag snarare att ditt inlägg platsar i: (FB) Tibia - Stora tråden om guilds, servrar och bots men några anledningar, beroende på bot, kan vara:

Har du hela kartan? Om inte botten hittar waypoints kan den flippa ur.

Beroende på om du (skaparen) lagt in mana training eller liknande så kan det vara därför utani
hur spammas.

Säger den nåt? Får du nåt meddelande av botten/Tibia?

Säkert att du startat på rätt ställe?
Citera
2014-08-27, 18:57
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Nu tror jag snarare att ditt inlägg platsar i: (FB) Tibia - Stora tråden om guilds, servrar och bots men några anledningar, beroende på bot, kan vara:

Har du hela kartan? Om inte botten hittar waypoints kan den flippa ur.

Beroende på om du (skaparen) lagt in mana training eller liknande så kan det vara därför utani
hur spammas.

Säger den nåt? Får du nåt meddelande av botten/Tibia?

Säkert att du startat på rätt ställe?

Nu är det ju så att den tråden är rätt jävla död så det skulle ta dagar innan jag ens fick ett svar.

Nu efter updaten raderades ju all map så det kan säkert vara det, har kollat efter mana training men det finns inte i de scripten jag testat.
Citera
2014-08-27, 19:01
Medlem
pozies avatar
Citat:
Nu är det ju så att den tråden är rätt jävla död så det skulle ta dagar innan jag ens fick ett svar.

Nu efter updaten raderades ju all map så det kan säkert vara det, har kollat efter mana training men det finns inte i de scripten jag testat.
det finns säkerligen ett script som har på auto haste
Citera
2014-08-27, 19:16
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det finns säkerligen ett script som har på auto haste

Säkert, men inte på de jag testat.
Citera
2014-08-27, 19:20
Medlem
pozies avatar
Citat:
Säkert, men inte på de jag testat.
vilket bott är det du kör? jag la ofta in auto haste i scriptet i waypoints i staden för att de skulle gå snabbare, samt göra det svårare för horbögarna och trappa en i manashops m.m. om det nu ens är så att du vill bli av med haste, kanske bara är 2 sqm grejen som var problemet
Citera
2014-08-27, 19:24
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vilket bott är det du kör? jag la ofta in auto haste i scriptet i waypoints i staden för att de skulle gå snabbare, samt göra det svårare för horbögarna och trappa en i manashops m.m. om det nu ens är så att du vill bli av med haste, kanske bara är 2 sqm grejen som var problemet

Använder ibot, som jag sa så står scriptet och spammar utani hur av någon anledning och går heller inte dit den ska, aldrig hänt mig tidigare.
Citera
2014-08-27, 20:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Använder ibot, som jag sa så står scriptet och spammar utani hur av någon anledning och går heller inte dit den ska, aldrig hänt mig tidigare.
vem har gjort scriptet? någon länkade ju full mappen för någon sida sen, tanka den och testa igen. säkert det som stör, som ni sa innan har tyvärr inget bot kvar så kan inte kolla scriptet åt dig. är det ett retard som gjort den kan de ju vara auto resupply som tvingar den till waypoints
Citera
2014-08-27, 20:54
Medlem
m0nkees avatar
Citat:

Tråden blir ju aktiv om man skriver i den. Det syns när nya meddelanden kommit in och någon
kanske tar en titt.

Nåja, mig gör det detsamma.

Testa att hämta den nya kartan och prova: http://www.tibiamaps.org/

I de bots jag testat har man kunnat se i realtid vilken waypoint botten försöker att nå. Nu var det
längesen och iBot har jag aldrig kört så jag kan inte lova något men jag skulle bli förvånad om så
inte var fallet.

Kolla vart den står och hackar, läs under vad den försöker göra och se om utani hur ska kastas
mellan dessa två utföranden.

T.ex.: Gå till "WP1" -->Kolla om du är framme-->Du är framme-->Kasta haste-->Gå till "WP2".
Citera
2014-08-27, 20:55
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Tråden blir ju aktiv om man skriver i den. Det syns när nya meddelanden kommit in och någon
kanske tar en titt.

Nåja, mig gör det detsamma.

Testa att hämta den nya kartan och prova: http://www.tibiamaps.org/

I de bots jag testat har man kunnat se i realtid vilken waypoint botten försöker att nå. Nu var det
längesen och iBot har jag aldrig kört så jag kan inte lova något men jag skulle bli förvånad om så
inte var fallet.

Kolla vart den står och hackar, läs under vad den försöker göra och se om utani hur ska kastas
mellan dessa två utföranden.

T.ex.: Gå till "WP1" -->Kolla om du är framme-->Du är framme-->Kasta haste-->Gå till "WP2".

Har försökt dra ner full map idag med men det fungerar inte som det gjorde innan updaten, lika för någon annan?
Citera
2014-08-27, 21:19
Medlem
Haha testade att köpa prem på ett annat konto eftersom de inte funka på första. självklart funkade det och SJÄLVKLART funkade det på det andra precis efter.... prem på 2 konton nu då... vare nån som sa botknight?
Citera
2014-08-27, 21:30
Medlem
Vem e leader för flashback guilden? och kan nån invita mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in