Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-21, 06:28
Medlem
Om ni är intresserade av att spela lite klassisk WAR-OT så öppnades precis en server.

Klient: 8.6, men damage är som 8.0, dvs jävligt hög. Man kan t.ex dödade en annan mage på 2 exori vis + en ue. Kinghts + pallys kan få critical damage med.

Man börjar i level 75 och kan bli level 150!

Länk och IP för den intresserade: http://thaiswar.hopto.org/

Säg till om ni vill joina team klient är 8.6
Citera
2014-01-21, 10:25
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Yes, tänkte avvakta lite nu pga 10.32 update och se ifall cipsofts nya "superbotdetection" har kommit eller äns funkar överhuvudtaget.
De har inte lagt in det än, kommer ta mycket längre tid. Bara att botta på
Citera
2014-01-21, 10:25
Medlem
Deathwanderers avatar
när lägger dom in den 0.o
Citera
2014-01-21, 11:16
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
när lägger dom in den 0.o

Ingen som vet än, den är under utveckling. Cipsoft samarbetar med ett annat företag och håller på att skapa en redig detection-tool.
Citera
2014-01-21, 13:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Ingen som vet än, den är under utveckling. Cipsoft samarbetar med ett annat företag och håller på att skapa en redig detection-tool.
fast det har ju cip redan gjort en gång innan. den detectionen de har nu skulle med vara en super detection... de är bara piniga
Citera
2014-01-21, 17:21
Medlem
Tja, har lurkat runt lite i denna tråden en stund idag. Blir inte klok på hur man fixar Xenobot gratis...
Någon som vill hjälpa mig?
Citera
2014-01-21, 17:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallesongotto
Tja, har lurkat runt lite i denna tråden en stund idag. Blir inte klok på hur man fixar Xenobot gratis...
Någon som vill hjälpa mig?
han som brukade cracka har länkat till en sida som är död atm, där finns även ibot crack verkar det som. uppdaterar när det kommit live
Citera
2014-01-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
han som brukade cracka har länkat till en sida som är död atm, där finns även ibot crack verkar det som. uppdaterar när det kommit live
Tackar tackar! Du förtjänar en eloge för alla inlägg i den här tråden!
Citera
2014-01-21, 17:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallesongotto
Tackar tackar! Du förtjänar en eloge för alla inlägg i den här tråden!
då gör jag din dag bättre nu då.

http://poisonx.us/forum/index.php/forum/41-guest-forum/

där fanns xeno, + de jobbar på ibot. redbot fanns där med. det är Pnurt's egna forum. antar att det blir lättare för honom att göra det så istället för att gå via admin på andra forumet hela tiden

(måste vara inloggad, annars får man bara att sidan är död)
Citera
2014-01-21, 18:28
Medlem
Topppis avatar
Citat:
då gör jag din dag bättre nu då.

http://poisonx.us/forum/index.php/forum/41-guest-forum/

där fanns xeno, + de jobbar på ibot. redbot fanns där med. det är Pnurt's egna forum. antar att det blir lättare för honom att göra det så istället för att gå via admin på andra forumet hela tiden

(måste vara inloggad, annars får man bara att sidan är död)

har kikat runt där men hittar inga cracks alls? eller måste man vara premium...? snark
Citera
2014-01-21, 18:49
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
har kikat runt där men hittar inga cracks alls? eller måste man vara premium...? snark
ingen aning, jag lirar inte längre så jag har inte testat det, men det är pnurts egna skit så att det skulle kosta tvekar jag på. vem skulle betala för ett crack istället för en riktig produkt? det känns bara dumt haha

det KAN dock vara "premium" release, dvs de släpps tidigare för de som donerat, och sen även för allmänheten. dem gör ju faktiskt detta på sin egna tid
Citera
2014-01-21, 19:08
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
fast det har ju cip redan gjort en gång innan. den detectionen de har nu skulle med vara en super detection... de är bara piniga

Nu har dom ju dock anlitat ett externt företag och erkänt att deras tidigare skit är kass. DDoS-systemet dom fixade fungerar ju i princip felfritt. Har haft två kicks sedan dom massiva attackerna i slutet på sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in