2014-01-10, 23:08
Medlem
banhxeos avatar
Vart är bästa stället för att göra demon tasken för MS? Sitter dagligen i Edron men har inte testat i Yalahar ännu, då man alltid måste använda soils.
Citera
2014-01-10, 23:58
Medlem
Topppis avatar
dom borde göra monsters som endast går att döda om man är ett X antal personer, på något sätt.. vore ett bra sätt att få folk att teamhunta å sånt.. liksom inte en boss, monstret ska inte vara spes svårt bara att de ej går å döda om man inte är 3 st lr något
Citera
2014-01-11, 00:30
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Ptja, om du gillar typen av spel så finns ju Zezenia. Det är en riktig jävla ripoff på Tibia.
Och när jag säger ripoff så menar jag det verkligen. Endast testat någon gång för längesen
och har inte den blekaste aning om hur det är idag men det var ganska kul... tror jag.

http://www.zezeniaonline.com/ <-- Om du vill kolla på det.

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att zezenia en gång i tiden var en otserv från början
Citera
2014-01-12, 18:49
Medlem
någon som bottar som vet om det är säkert å köra flera bots med mc?
Citera
2014-01-12, 18:51
Medlem
ack va sugen man är på att börja lira igen.. spelat sen 2004 med pauser lite då och då men suget kommer alltid tillbaka..

Dock blev man bannad på sin 220 RP för ett år sedan haha... tips på värld?
Citera
2014-01-12, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyret
ack va sugen man är på att börja lira igen.. spelat sen 2004 med pauser lite då och då men suget kommer alltid tillbaka..

har spelat tibia sen 2001 till och från. hade nyss en paus och börjat spela igen och det är faktiskt kul igen. Spelar non-pvp för det förstör glädjen i spelet som det är nu.
Citera
2014-01-12, 19:20
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockobil
någon som bottar som vet om det är säkert å köra flera bots med mc?

e inte säkert o botta alls, men ja kör mc o har hittills klarat mig, på 3 acc som e igång nästan 24/7

o värld så e d nåra som kör aurora, 2x exp/skills server.. dock bör man ha prem där
Citera
2014-01-13, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att zezenia en gång i tiden var en otserv från början

Du har helt rätt, en väldigt bra en också! Förutom att man kunde dupa saker hehe
Citera
2014-01-13, 05:49
Medlem
piovs avatar
Citat:

Samma här! fast har lirat till och från sen 2001 runt där, lirar på min gamla druid på Aurora. Ska man lira idag så är det där man lirar IMO, 1x exp/skill är för långsamt :P

Citat:
Ursprungligen postat av Pikapik
Du har helt rätt, en väldigt bra en också! Förutom att man kunde dupa saker hehe

Haha jaa! Har något svagt minne av det, då lirade vi säkert samtidigt!
Citera
2014-01-13, 11:08
Medlem
Då är man snart 98 på sin EK, spelat i 40 dagar nu med min roommate han lirar pally kul att vara tillbaka! Skönt att botta medans man pluggar, känns som att man får något gjort samtidigt som man sliter i skolan, någon som känner igen sig?

Känslan att vakna på morgonen och fortdarande springa runt är grym den också
Citera
2014-01-13, 12:10
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Känslan att vakna på morgonen och fortdarande springa runt är grym den också

haha, känner så också!
Citera
2014-01-13, 15:47
Medlem
Citat:

Kör titania vet ja började där idag, langa ett pm
Någon annan på flashback som spelar titania?

Hade varit sköj å lira me mer svenskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in