Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-15, 16:47
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Alltså fan.. Jag sprang runt på min 60 paladin (efter ha dött i pve), visste inte att twist of fate inte skyddar mot pvp mera.. (om man inte har alla blessings).

Sprang runt och blessa mig med alla mina pengar och mina soft boots. En 251 ed från ingenstans kommer och dödar mig. Förlora allt Orkar inte spela mer nu (Aurora).

Fattar inte hur det undgår er. Låt oss då klargöra det en gång för alla: Twist of fate fungerar ENDAST ordentligt om alla blessings är aktiva. Dvs. Alla blessings + twist of fate = billigt pvp skydd.

Du lärde dig en dyr läxa.
Citera
2013-10-15, 16:59
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Alltså fan.. Jag sprang runt på min 60 paladin (efter ha dött i pve), visste inte att twist of fate inte skyddar mot pvp mera.. (om man inte har alla blessings).

Sprang runt och blessa mig med alla mina pengar och mina soft boots. En 251 ed från ingenstans kommer och dödar mig. Förlora allt Orkar inte spela mer nu (Aurora).

Haha, det är dig vi skrattar åt i gameplay-forumet.
Citera
2013-10-15, 17:00
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Haha, det är dig vi skrattar åt i gameplay-forumet.

Hahahah ja, jag var säker på det var en bugg alltså blev så jävla förbannad, en annan sa de skulle gå utan alla blessingar haha.
Citera
2013-10-15, 17:01
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Fattar inte hur det undgår er. Låt oss då klargöra det en gång för alla: Twist of fate fungerar ENDAST ordentligt om alla blessings är aktiva. Dvs. Alla blessings + twist of fate = billigt pvp skydd.

Du lärde dig en dyr läxa.

Jo tack, men så var det inte innan.

Men strunt samma, orkar inte bygga upp mig från det. Tänkte börja på knighten igen men det var för tråkigt. Tror jag slutar där
Senast redigerad av Vasskniv 2013-10-15 kl. 17:05.
Citera
2013-10-15, 18:12
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Jo tack, men så var det inte innan.

Men strunt samma, orkar inte bygga upp mig från det. Tänkte börja på knighten igen men det var för tråkigt. Tror jag slutar där

Blessings har alltid fungerat som dom gör, sen kom twist of fate som ett skydd mot att tappa dina vanliga blessings om du dör i pvp. Förr så fick man pröjsa 100k varje gång man dog, oavsett om man blev pkad eller ej.

Så twist of fate har alltid fungerat på samma sätt som den gör idag.
Citera
2013-10-15, 21:41
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Blessings har alltid fungerat som dom gör, sen kom twist of fate som ett skydd mot att tappa dina vanliga blessings om du dör i pvp. Förr så fick man pröjsa 100k varje gång man dog, oavsett om man blev pkad eller ej.

Så twist of fate har alltid fungerat på samma sätt som den gör idag.

Ah de kanske var något med warmode? Då räckte de med twist of fate
Citera
2013-10-15, 21:56
Medlem
Deathwanderers avatar
Citera
2013-10-16, 06:03
Bleh, tar en break från spelet då polaren inte har tid just nu och många av de spelare man träffade in-game var helt cp. Tråkigt när det inte finns någon och lira med, och BF4 kommer om 2 veckor och har redan sen länge planerat att spela det så värmer nog upp med andra FPS under tiden!

Kikar såklart in här och är kvar i skype-chatten, tack för all hjälp här och in-game.

Für Führer, Volk und Vaterland, mina bröder!

Citera
2013-10-16, 13:45
Medlem
Deathwanderers avatar
det som var så roligt o läsa om dina äventyr
Citera
2013-10-16, 14:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Bleh, tar en break från spelet då polaren inte har tid just nu och många av de spelare man träffade in-game var helt cp. Tråkigt när det inte finns någon och lira med, och BF4 kommer om 2 veckor och har redan sen länge planerat att spela det så värmer nog upp med andra FPS under tiden!

Kikar såklart in här och är kvar i skype-chatten, tack för all hjälp här och in-game.

Für Führer, Volk und Vaterland, mina bröder!

ja skype och flashback kommer man inte lämna bara för man är retierd ;D kommer fortfarande upp guld moments man kan skratta åt uheuheuhe
Citera
2013-10-16, 15:46
Medlem
Hallå! Precis börjat rl igen o undrar om man ska använda xenobot eller ibot??
Citera
2013-10-16, 15:56
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wehrmacht1488
Hallå! Precis börjat rl igen o undrar om man ska använda xenobot eller ibot??
BlackD is the shit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in